امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۰۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36219
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رییس سابق هیات پینگ پنگ اردبیل و میانجی بین افشین نوروزی و فدراسیون تنیس روی میز گفت: حذف نام نوروزی از فهرست بازیکنان لیگ برتردر انتخابی تیم ملی با دستور رییس فدارسیون به دورازاخلاق و جوانمردی است.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا بهنام حبیب زاده که برای میانجیگری بین…

    رییس سابق هیات پینگ پنگ اردبیل و میانجی بین افشین نوروزی و فدراسیون تنیس روی میز گفت: حذف نام نوروزی از فهرست بازیکنان لیگ برتردر انتخابی تیم ملی با دستور رییس فدارسیون به دورازاخلاق و جوانمردی است.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از ایرنا بهنام حبیب زاده که برای میانجیگری بین نوروزی و مسوولان فدراسیون جهت حل مشکل و سوء تفاهم پیش آمده واسطه شده بودافزود:ازآنجاکه بنده یک وکیل دادگستری بوده ومورد وثوق طرفین هستم برای میانجیگری پادرمیانی کردم که با توجه به اتفاقات صورت گرفته ای کاش این کار را نمی کردم.

     

    وی که ازبرگزاری رقابت های انتخابی بدون شرکت نوروزی وخارج از توافقات انجام شده ناراحت به نظرمی رسید،افزود:پس از آنکه بنده به عنوان میانجی انتخاب شدم،۱۶بهمن جلسه ای با حضور طرفین ترتیب داده شد.

     

    عضو کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه دراین جلسه طرفین به توافق نهایی برای حل این مشکل رسیدند، تصریح کرد:‌ نوروزی با شرکت در این جلسه به صورت کتبی وشفاهی عذر خواهی کرد واین اتفاق در حالی رخ داد که طرف دیگر این دعوا نیز قول داد جلسه کمیته استیناف پیش از رقابت های انتخابی تیم ملی برگزار شود تا نوروزی بتواند دررقابت های انتخابی تیم ملی شرکت کند.

     

    حبیب زاده بااشاره به برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی با شرکت ۹ بازیکن برتر بدون حضور نوروزی اظهار داشت:متاسفانه مسوولان فدراسیون به خصوص مدیریت این فدراسیون به قول ها و تعهدات اخلاقی خود توجهی نکرده و در اقدامی عجیب از شرکت نوروزی در رقابت های انتخابی تیم ملی جلوگیری کردند.

     

    به گفته وی آنچه مشخص است رییس فدارسیون یک اصل مسلم در ورزش بنام روحیه جوانمردی و اخلاق را نادیده گرفته است.

     

    عضوکمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس درپاسخ به این سوال که بااین همه افشین نوروزی می توانست دراین رقابت ها شرکت کند نیز گفت: به لحاظ حقوقی حکم نوروزی قطعی نیست و او با توجه به اعتراضی که کرده می تواند در مسابقات شرکت کند.

     

    مسوولان فدراسیون پینگ پنگ با جابجایی زمان برگزاری جلسه کمیته استیناف افشین نورزی نماینده ایران درالمپیک ۲۰۰۸ پکن عملا از شرکت وی در رقابت های انتخابی تیم ملی جلوگیری کردند.

     

    پیش از این قرار بود جلسه کمیته انضباطی روز شنبه برگزار شود، اما این جلسه به فردا(سه شنبه) یک روز پس از رقابت های انتخابی تیم ملی موکول شد.

     

    افشین نوروزی چندی پیش در مصاحبه‌ای به برنامه‌های فدراسیون تنیس روی میز انتقاد کرد و به همین دلیل از اردوی تیم ملی اخراج شدوهم با حکم کمیته انضباطی به یک سال محرومیت قطعی و یک سال محرومیت تعلیقی به همراه ۲ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

     

    نوروزی پس از این اتفاق ابتدا به حکم صادره اعتراض و پس از آن در نامه‌ای عذرخواهی خود را به دلیل انجام مصاحبه اعلام کرد، امام مسوولان فدراسیون هیچ گونه گذشتی در باره وی انجام ندادند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "انتقاد میانجی بین نوروزی و فدراسیون از مسوولان تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار