امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۱۳:۱۲  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36228
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فدراسیون تنیس روی میز سرانجام آنقدر برگزاری جلسه استیناف را به تعویق انداخت تا نوروزی از تیم ملی جا ماند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که هنوز رای محرومیت یکساله افشین نوروزی ملی پوش المپیکی تنیس روی میز ایران قطعی نشده و جلسه استیناف برگزار…

    فدراسیون تنیس روی میز سرانجام آنقدر برگزاری جلسه استیناف را به تعویق انداخت تا نوروزی از تیم ملی جا ماند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی که هنوز رای محرومیت یکساله افشین نوروزی ملی پوش المپیکی تنیس روی میز ایران قطعی نشده و جلسه استیناف برگزار نگردیده است حکم اجرا شد و نوروزی از حضور در مسابقات رده بندی دسته برتر جا ماند.

     

    این در حالی است، که همه منتظر تصمیم محمد زارع پور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز بودند که طی حکمی موقت اجازه دهد تا نوروزی به مسابقات رده بندی و مرحله اول رقابت های انتخابی تیم ملی برسد.

     

    این اتفاق نیفتاد و زارع پور پای حرفش ماند، حتی برگزاری جلسه استیناف در حالی که یکبار در سایت فدراسیون در روز شنبه اعلام شده بود اقدامی عجیب که این روزها از تنیس روی میز هیچ چیز عجیب نیست به روز سه شنبه ۲۴ بهمن به تعویق افتاد با این وجود نوروزی، پس از غیبت در رقابت های دسته برتر، از تیم ملی جا ماند و حتی اگر در جلسه استیناف فردا حکم وی شکسته شود و محرومیت وی از بین برود دیگر راهی برای جبران نیست، شاید استیناف به نوروزی کمک کند تا پس از دست دادن تیم ملی حداقل اجازه بازی در تیم باشگاهی اش در لیگ را داشته باشد.

     

    پیش ازا ین تمام هم و غم زارع پور این بود که نوروزی در مقابل همه و با دخالت مستقیم رسانه ها از وی عذرخواهی کند نوروزی نیز حاضر شد به دلیل جا ماندن از تیم ملی و پوشیدن دوباره پیراهن مقدس تیم ملی غرور ورزشی اش زیر پا گذاشته و از زارع پور به خاطر حرف هایی که زده است عذرخواهی کند صحبت ها یی که به هیچ وجه غیر واقعی نبود و توهین و تخریبی در ان صورت نگرفت، پس از عذرخواهی وی همه منتظر هستند ببینند رای کمیته استیناف چه می شود تا ببیند جناب رئیس دیگر از نوروزی چه می خواهند؟ امید است هرچه زودتر این مسئله به خوبی و خوشی حل شود.

     

    لازم به ذکر است: تیم ملی تنیس روی میز در حالی افشین نوروزی با سابقه را از دست می دهد که سالها طول خواهد کشید و سرمایه های زیادی باید خرج گردد تا یک نوروزی جدید به تنیس روی میز معرفی شود، به طور حتم اولین ضربه را از کنار گذاشتن نوروزی همین تنیس روی میز ایران خواهد خورد../آق

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی از تیم ملی جا ماند؛ حکم، قبل از رای قطعی اجرا شد"
    1. رادین گفت:

      فقط میشه تاسف خورد.


    تازه ترین اخبار