امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۴۵:۱۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36254
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رقابت‌های لیگ تنیس روی میز بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۲۵ بهمن‌ماه) به مدت دو روز در سالن انقلاب اهواز انجام می‌شود.  …

    رقابت‌های لیگ تنیس روی میز بانوان خوزستان برگزار خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب‌رییس هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (۲۵ بهمن‌ماه) به مدت دو روز در سالن انقلاب اهواز انجام می‌شود.

     

    وی ادامه‌داد: تاکنون تیم‌های رامهرمز، امیدیه، ملی‌حفاری، صنایع فولاد، نفت اهواز و باشگاه انقلاب برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

     

    نایب‌رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: وضعیت این رده سنی خوب است و باتوجه به ملی‌پوشان و بازیکنان قدری که در این رده ‌سنی داریم، انتظار می‌رود مسابقات در سطح بالایی برگزار شود.

     

    وی با اشاره به این‌که سال‌های گذشته نیز این رقابت‌ها را برگزار کرده‌ایم، گفت: دور برگشت این مسابقات اسفندماه برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری لیگ تنیس روی میز بانوان خوزستان"
    تازه ترین اخبار