امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۱۴:۰۶  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36411
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ با حضور و تدریس مربی تیم ملی کشورمان خبر داد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح دانش و رونق و گسترش رشته…

     

    سخنگوی هیئت تنیس روی میز همدان از برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه ۳ با حضور و تدریس مربی تیم ملی کشورمان خبر داد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: به منظور بالا بردن سطح دانش و رونق و گسترش رشته تنیس روی میز در بین بانوان علاقه‌مند به این رشته در سطح استان یک دوره مسابقه تنیس روی درجه سه بانوان در شهر همدان برگزار شد.

     

    وی افزود: در یک کلاس ۲۱ نفر از بانوان مربی رشته تنیس روی میز به عنوان کارآموز در این کلاس زیر نظر مهناز رجبیان از مربیان توانمند تنیس روی میز کشورمان و همچنین مربی تیم ملی بزرگسالان کشورمان آموزش‌های لازم را در تربیت علاقه‌مندان مبتدی به این رشته مفرح فرا گرفتند.

     

    سخنگوی هیئت تنیس روی میز استان همدان تصریح کرد: با توجه به سابقه درخشان رجبیان در تنیس روی میز حضور و تدریس این مربی ارزنده کشورمان باعث بالا رفتن سطح کیفی این کلاس شد.

     

    وی یادآور شد: در پایان این کلاس نوآموزان و مربیان حاضر در آزمون‌های علمی و کتبی شرکت کرده و موفق شدند گواهی مربیگری درجه ۳ را کسب کنند.

     

    وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که در سطح مدیریت و هیئت رئیسه هیئت تنیس روی میز همدان ایجاد شده در سال آینده برنامه‌های زیادی برای رشد و گسترش این رشته در بین آحاد مردم تدوین شده است.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "حضور بانوان همدانی در کلاس مربیگری درجه ۳ تنیس روی میز"
    تازه ترین اخبار