امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۲۰:۰۹:۱۳  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36417
    ارسال خبر چاپ خبر
  • اردوی تیم ملی بانوان متشکل از نوجوانان و جوانان به همراه چهار نفر اول تیم ملی بزرگسالان از ۲۶ بهمن ماه آغاز شده است. طبق اطلاع رسانی سرکارخانم پوستین دوز  نائیب رئیس بانوان  قرار بوده این اردو بصورت مشترک با تیم ملی بانوان عمان در تهران برگزار گردد. آخرین خبرها در این ارتباط حکایت از…

    اردوی تیم ملی بانوان متشکل از نوجوانان و جوانان به همراه چهار نفر اول تیم ملی بزرگسالان از ۲۶ بهمن ماه آغاز شده است.

    طبق اطلاع رسانی سرکارخانم پوستین دوز  نائیب رئیس بانوان  قرار بوده این اردو بصورت مشترک با تیم ملی بانوان عمان در تهران برگزار گردد.

    آخرین خبرها در این ارتباط حکایت از این دارد که تیم ملی عمان بنا به دلایل نامعلوم به تهران نیامده ودرنهایت این اردو بدون عمانی ها در حال برگزاری می باشد.

    گفتنی است که تیم ملی بانوان عمان در رده بندی تنیس روی میز دارای رتبه ضعیفی می باشد و سطح بازیکنان این کشور بسیار پایین تر از بازیکنان ایران می باشد.

    تنها راه تغییر وتحول در حوزه بانوان استفاده از مربیان زبده خارجی واردوهای دائمی برون مرزی می باشد.

    متاسفانه بجای راه چاره در این بخش ،کمیته فنی در یک اقدام کاملا غیر کارشناسی و غیر مرتبط امیر میر صادقی را که سالها از این رشته دور بوده و در خارج از کشور به سر می برده است بعنوان مدیر فنی یانوان منصوب کرد که این انتخاب تعجب و در عین حال خنده معنا دار صاحب نظران و اهالی فن این رشته را به همراه داشت.

    به گفته برخی از دوستانمان در کمیته فنی اولین نفری که دراین  کمیته، آقای میرصادقی را برای این مسئولیت پیشنهاد داده است مدیر تیمهای ملی جناب آقای بابادی وند بوده اند!جالب اینجاست که جناب میرصادقی طی یک مصاحبه جنجالی با یکی از روزنامه های رسمی کشور مدیر تیمهای ملی را به پارتی بازی متهم کرده بود!معلوم نیست که در فدراسیون فعلی خصوصا در ماههای آخر عمر خود چه میگذرد.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برگزاری اردوی تیم ملی بانوان بدون حضور تیم عمان!"
    1. مریم گفت:

      انتخاب بازیکنان اردو بر چه اساسی بوده ؟؟؟؟به نظر من خیلی حق کشی و پارتی بازی شده .


    تازه ترین اخبار