امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۵۹:۱۱  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36447
    ارسال خبر چاپ خبر
  • علیرضا جعفری قهرمان مسابقات تنیس روی میز شهرستان گراش فارس‎   مسابقات تنیس روی میز جام فجر یادواره گرامیداشت مرحومه بانو رضوی شهرستان گراش در رده سنی نوجوانان با قهرمانی علیرضا جعفری به پایان رسید.   مسابقات قهرمانی نوجوانان شهرستان با حضور ۱۶ تنیسور در خانه تنیس روی میز بانو رضوی به صورت دوحذفی برگزار…

    علیرضا جعفری قهرمان مسابقات تنیس روی میز شهرستان گراش فارس‎

     

    مسابقات تنیس روی میز جام فجر یادواره گرامیداشت مرحومه بانو رضوی شهرستان گراش در رده سنی نوجوانان با قهرمانی علیرضا جعفری به پایان رسید.

     

    مسابقات قهرمانی نوجوانان شهرستان با حضور ۱۶ تنیسور در خانه تنیس روی میز بانو رضوی به صورت دوحذفی برگزار گردید که در پایان علیرضا جعفری توانست عنوان قهرمانی را بدست آورد، حسین صلاحی در جای دوم قرار گرفت و محمدمهدی آخوندی که آینده ای روشن برای آن پیش بینی می شود توانست مقامسوم را از آن خود کند.

     

    در پایان به نفرات فوق از سوی هیات تنیس روی میز شهرستان جوایز نقدی اهدا گردید.

     

    گفتنی است ابوالفضل دیباچی از داوران با اخلاق و زحمت کش سرداوری این دوره را بر عهده داشته است.

    فارس

    باشگاه فرهنگی ورزشی ستاره آبی و اتحاد گراش اسپانسر و حامی تیم اعزامی تنیس روی میز شهرستان گراش به مسابقات قهرمانی استان می باشند.

     

    باشگاه ستاره آبی با مدیریت علیرضا حسین شیری از سال ۸۹ حامی هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش بوده است.چندی پیش نیز تیم پینگ پنگ ستاره آبی گراش در مسابقات لیگ بانوان استان توانست مقام هفتم استان را کسب کند.

     

    باشگاه اتحاد نیز با مدیریت اسماعیل حسن نژاد به تازگی حامی هیئت تنیس روی میز شهرستان گراش شده است تا فعالیت های خود در تنیس روی میز نیز انجام دهد.

     

    تیم بزرگسالان به عنوان ستاره آبی و تیم نونهالان،نوجوانان به عنوان اتحاد در مسابقات قهرمانی استان فارس که مورخ ۳ الی ۴ اسفندماه در شیراز برگزار خواهد شد به عنوان نماینده گراش به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دوخبر از تنیس روی میز گراش ؛استان فارس"
    تازه ترین اخبار