امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۲۴:۱۷  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36452
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: با رأی محرومیتی که برایم صادر شد باید برای ادامه کار دکه سیگارفروشی بزنم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رأی محرومیت قطعی‌اش اظهار داشت: با رأیی که صادر شد شرایطم برای ادامه این رشته خیلی…

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران گفت: با رأی محرومیتی که برایم صادر شد باید برای ادامه کار دکه سیگارفروشی بزنم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد رأی محرومیت قطعی‌اش اظهار داشت: با رأیی که صادر شد شرایطم برای ادامه این رشته خیلی سخت شد. این رسمش نبود که با یک بازیکن المپیکی اینچنین برخورد کنند. من نه توهینی کرده و نه کسی را متهم کرده بودم. متأسفانه در رشته‌های دیگر مانند فوتبال که انعکاس خبری زیادی دارد بدترین حرکات انجام می‌شود و میلیون‌ها نفر آن را می‌بینند، اما اینچنین حکم صادر نمی‌کنند.

     

    وی ادامه داد: در رای محرومیت از حضور در کلیه مسابقات محروم هستم و در مسابقات باشگاهی‌ام به مشکل خوردم و نمی‌دانم شرایطم با دانشگاه آزاد به چه شکل خواهد شد. در رده ملی هم به دسته اول سقوط کردم و برای آمدن به دسته برتر باید یک سال صبر کنم.

     

    ملی‌پوش تنیس روی میز ایران عنوان کرد: نمی‌دانم برای آینده ورزشی‌ام چه اتفاقی خواهد افتاد، اما فکر می‌کنم با این وضعیت باید دکه سیگارفروشی بزنم و کار کنم.

     

    به گزارش فارس، کمیته استیناف فدراسیون تنیس روی میز رأی محرومیت نوروزی را اعلام کرد که وی به سه ماه محرومیت قطعی، ۶ماه تعلیقی و ۲میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نوروزی: با این محرومیت باید برای ادامه زندگی دکه سیگارفروشی بزنم"
    تازه ترین اخبار