امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۳۰:۴۹  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36509
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   مدیر مستعفی تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: با تبعیض‌هایی که وجود دارد، استعفا دادم و دیگر به فدراسیون بازنخواهم گشت.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد استعفایش از مدیریت تیم‌های ملی تنیس روی میز اظهار داشت: ۳ ماه پیش که از…

     

    مدیر مستعفی تیم‌های ملی تنیس روی میز گفت: با تبعیض‌هایی که وجود دارد، استعفا دادم و دیگر به فدراسیون بازنخواهم گشت.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مهرداد بابادی‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد استعفایش از مدیریت تیم‌های ملی تنیس روی میز اظهار داشت: ۳ ماه پیش که از فدراسیون تنیس روی میز استعفا دادم، نباید باز می‌گشتم، اما آن زمان زارع‌پور رئیس فدراسیون خواهش کرد که بمانم و همان زمان به او گفتم که اگر روند تنیس روی میز همچنان تبعیض‌وار باشد، دیگر ادامه نمی‌دهم تا اینکه رای محرومیت نوروزی صادر شد. وقتی در کمیته انضباطی تبعیض وجود دارد و از خطای بازیکنی که در رقابت بین‌المللی آبروی کشورمان را برده است، چشم‌پوشی می‌کنند، دیگر دلیلی ندارد که بمانم.

     

    وی ادامه داد: وقتی زارع‌پور داد و فریاد می‌کند که با کسی که خبر رای کمیته استیناف را به بیرون درز کرده است، برخورد جدی می‌کند و زمانی که مشخص می‌شود مجید احتشام‌زاده بوده است و سکوت می‌کند، آیا دلیلی دارد که در این فدراسیون بمانم؟ وقتی یک بدنساز را به عنوان رئیس کمیته آموزش معرفی می‌کنند که هیچ تخصصی در این زمینه ندارد، با چه دلیلی باید کار کنیم؟

     

    مدیر مستعفی تیم‌های ملی تنیس روی میز با اشاره به اینکه ۳ سمت مهم در فدراسیون دارم، گفت: مدیر تیم‌های ملی، عضو هیئت رئیسه و کارشناس خبره فدراسیون هستم، اما به درخواست من برای تجدید نظر در مورد رای نوروزی رسیدگی نکردند. اعضای کمیته انضباطی هیچ استقلال رأیی ندارند و زیر فشارها رای را صادر می‌کنند و آخرش هم اینطور می‌شود که قهرمان ملی را که سال‌ها برای تیم ملی عرق ریخته است، نابود می‌کنند.

     

    بابادی‌وند تاکید کرد: در هیچ رشته ورزشی اینچنین برای یک مصاحبه رای صادر نمی‌کنند. در فوتبال یک بازیکن معمولی بدترین کارها را می‌کند، اما محرومیتی برای او در نظر نمی‌گیرند، اما متاسفانه مسئولان فدراسیون تنیس روی میز با قهرمان ملی برخورد قهری می‌کنند.

     

    وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر نوشاد عالمیان، چنین مصاحبه‌ای انجام می‌داد با او هم چنین برخوردی می‌کردند، عنوان کرد: امکان نداشت با او چنین برخوردی بکنند.

     

    عضو مستعفی کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز با تاکید بر اینکه کاهش محرومیت نوروزی ظاهر است، گفت: کاهش محرومیت یک سال به ۳ ماه به ظاهر تخفیف است، اما در اصل نوروزی همه چیز را از دست داده است و یک سال یا یک ماه فرقی ندارد. او تیم ملی، دسته برتر و مسابقات باشگاهی را از دست داده است و تخفیف ارزشی ندارد.

     

    وی ادامه داد: مشکلات نوروزی از زمانی آغاز شد که او از نفت سپاهان جدا شد. همه می‌دانند که نفت سپاهان توسط فدراسیون اداره می‌شود و وقتی او به درخواست مسئولان این تیم برای ماندن جواب رد داد برایش حاشیه درست کردند. در اصل محرومیت او پروژه از پیش طراحی شده بود و با این کار او را زندگی ساقط کردند.

     

    بابادی‌وند با بیان اینکه مسئولان فدراسیون با محرومیت او با یک تیر ۲ نشان زدند، گفت: آنها با دانشگاه آزاد مشکل داشتند و با توجه به اینکه نوروزی برای این باشگاه بازی می‌کند، با محروم کردن او به هر ۲ طرف هم ضربه زدند.

     

    وی در پایان گفت‌وگو با فارس اعلام کرد که نامه استعفایش را به فدراسیون ارسال کرده است و دیگر هم قصد بازگشت ندارد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بابادی وند:دیگر به فدراسیون باز نخواهم گشت/ با تصمیم‌ غلط زندگی یک قهرمان را نابود کردند"
    1. moradi گفت:

      دردو بر آقای بابادی وند.آرزو داشتیم همه پینگ پنگیها اینگونه پشت هم مقابل زور وظلم می ایستادند.

    2. دیده بان گفت:

      باسلام
      مهرداد جان شاید از معدود کسانی باشم که از نیت پاکت برای همکاری بااین فدراسیون با خبر هستم اما همیشه اعتراضم را در خلوت گفته ام و تو هم پاسخهایی دادی که میفهمیدم از سر دلسوزی و خدمت است. لذا شایسته نبود که گوهر وجودت بیشتر از این هدف آماج کج اندیشان بیرون از فدراسیون و ریاکاران و خود خواهان فدراسیون نشین قرار گیرد.
      اتخاذ این تصمیم از جانب شما که این بار با دلیلی محکم و بدون بحث در مقابل جفای آشکار به تنیس روی میز کشور بدلیل برخورد ناجوانمردانه با یکی از نوابق و افتخارات تاریخ پینگ پنگ ایران بنام افشین نوروزی صورت گرفت را به شماتبریک می گویم. موفق باشید.

    3. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      جناب آقای طهماسبی
      با سلام
      احتراما،اگر فرض را بر این بگذاریم که بصورت صددر صدی گفته ها و نظر شما درست باشد !چرا و به چه علت از معرفی خودتان بصورت واقعی حذر می فرمایید؟
      آیا بهتر نیست خودتان را معرفی فرموده تا ما هم بتوانیم دیدگاه شما را منتشر نماییم؟
      باتشکر


    تازه ترین اخبار