امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۷:۵۵  آخرین بروزرسانی : بهمن ۲۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ | کد خبر : 36516
    ارسال خبر چاپ خبر
  • با استعفای مدیر تیمهای ملی تنیس روی میز در اعتراض به حکم افشین نوروزی، فدراسیون دوباره صاحب دردسرهای تازه ای شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گویا دردسرهای فدراسیون تنیس روی میز تمامی ندارد و هر روز با یک اتفاق جدید پینگ پنگ بازان دچار حاشیه می‌شوند….

    با استعفای مدیر تیمهای ملی تنیس روی میز در اعتراض به حکم افشین نوروزی، فدراسیون دوباره صاحب دردسرهای تازه ای شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ گویا دردسرهای فدراسیون تنیس روی میز تمامی ندارد و هر روز با یک اتفاق جدید پینگ پنگ بازان دچار حاشیه می‌شوند.

     

    بعد از رأی ناعادلانه و کاملاً جبهه گیرانه کمیته استیناف در حالی که دهان بسیاری از شنیدن این حکم سخت گیرانه بازمانده بود، مهرداد بابادویوند، کارشناس خبره فدراسیون تنیس روی میز، عضو هیئت رئیسه فدراسیون و مدیر تیمهای ملی از سمت خود استعفا داد تا رسماً اعتراض خود را به این حکم اعلام کند و می‌توان گفت اولین کسی بود که نشان داد در مقابل زور خواهد ایستاد.

     

    بابادیوند سه ماه پیش نیز استعفای خود را تقدیم محمد زارع‌پور کرده بود اما به خاطر مخالفت آقای رئیس با استعفایش، راضی شد تا دوباره به سرکار خود برگردد این بار موضوع جدی است و بابادیوند به قدری این رأی را ناعادلانه می‌داند که تصمیم گرفته از تمام سمت‌های خود استعفا دهد و براساس شنیده‌ها دیگر هم قصد ندارد به فدراسیون بازگردد.

     

    براساس شنیده‌ها طبق حکم جلسه استیناف در حالی که به ظاهر و در چشم عوام محرومیت افشین نوروزی از یک سال به سه ماه کاهش پیدا کرد اما با همین چند ماه محرومیت نیز ملی پوش المپیکی تنیس روی میز کشورمان هم از تیم ملی جا ماند و هم به رقابتهای لیگ که فقط سه هفته از آن باقی مانده بود، نرسید./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "استعفای مدیر تیمهای ملی پینگ پنگ و دردسرهای تازه فدراسیون!"
    1. قنواتی گفت:

      سلام آقا سید بزرگوار
      با تمام احترامی که می دونم شما برای آقای بابادی وند قائل هستید میشه ازتون خواهش کنم نظر قبلی من رو برای اظهار نظر سایر دوستان روی سایت بگذارید؟
      من هم مثل شما برای آقا مهرداد احترام قائلم ولی نباید خودمون رو گول بزنیم و باید همه چیز رو درنظر بگیریم. البته جنابعالی خودتون از قهرمانان و کارشناسان این رشته هستید و هرچی صلاح می دونید انجام بدید. متشکر و ممنونم

      • مدیر سایت گفت:

        به نام خدا
        جناب آقای قنواتی
        با سلام
        احتراما،بصورت کامل خودتان را معرفی فرمایید تا بعد از شناخت کامل دیدگاه شما را منتشر خواهیم کرد
        با تشکر


    تازه ترین اخبار