امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۰:۰۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36594
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به نظر می‌رسد مسوولان فدراسیون پینگ‌پنگ قصد ندارند دست از سر «افشین نوروزی» بردارند. رییس کمیته انضباطی این فدراسیون در تازه‌ترین اظهارنظرهایش اعلام کرده که اگر این ملی‌پوش منتقد به صورت رسمی در سایت فدراسیون عذرخواهی و مصاحبه‌هایش را در رسانه‌ها تکذیب نکند، دومین بند حکم محرومیتی که برای او در نظر گرفته شده، اجرا…

    Untitgfddled

    به نظر می‌رسد مسوولان فدراسیون پینگ‌پنگ قصد ندارند دست از سر «افشین نوروزی» بردارند. رییس کمیته انضباطی این فدراسیون در تازه‌ترین اظهارنظرهایش اعلام کرده که اگر این ملی‌پوش منتقد به صورت رسمی در سایت فدراسیون عذرخواهی و مصاحبه‌هایش را در رسانه‌ها تکذیب نکند، دومین بند حکم محرومیتی که برای او در نظر گرفته شده، اجرا خواهد شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور«افشین نوروزی» که چندی پیش در گفت‌وگوی اختصاصی با «شرق» از برگزار نشدن اردوها و عدم اعزام‌های برون‌مرزی از این فدراسیون انتقاد کرده بود، بلافاصله از سوی کمیته انضباطی با یک‌سال محرومیت تعلیقی و یک‌سال محرومیت قطعی از تمامی میادین ورزشی مواجه شد.

     

    اما بعد از اعتراض او به رای صادره و البته پشتیبانی برخی مسوولان وزارت ورزش، هفته گذشته کمیته استیناف تشکیل شد و محرومیت قطعی او به سه ماه کاهش پیدا کرد و قرار شد اگر در این مدت خطایی از این ورزشکار سر بزند، دوباره یک سال به این محرومیت اضافه شود و این تعلیق به تعلیق قطعی تبدیل شود.

     

    ضمن اینکه طبق تصمیم کمیته‌ استیناف، نوروزی باید ۲۰ میلیون‌ریال جریمه نقدی را هم به حساب فدراسیون واریز کند.

     

    در حالی که یک هفته بیشتر از صدور رای مجدد محکومیت این پینگ‌پنگ‌باز نمی‌گذرد اما محمد قدوسی، رییس کمیته انضباطی فدراسیون تنیس روی میز در این‌باره به ایسنا می‌گوید: «اعضای کمیته استیناف با توجه به اینکه تشخیص دادند مهم‌ترین مولفه برای تخفیف رای بدوی عذرخواهی این بازیکن بوده است و بالاخره مطالبی در رسانه‌ها مطرح شده بود به همین دلیل بند چهارمی را هم به حکم او اضافه کردند که بر اساس آن نوروزی باید عذرخواهی خود و تکذیب برخی مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها را از طریق سایت فدراسیون هم اعلام کند که از زمان صدور حکم تا ۱۰ روز برای انجام این کار مهلت دارد.»

     

    این در حالی است که پیش از این گفته شد نوروزی در جلسه‌ای رسما از محمد زارع‌پور رییس این فدراسیون عذر خواهی کرده است.

     

    قدوسی در این رابطه ادامه می‌دهد: «تنها بحث عذرخواهی نیست بلکه نکته مهم‌تر تکذیب مسایل مطرح شده در جراید است که نوروزی تاکنون این کار را انجام نداده است. ما این شرط را گذاشته‌ایم که تکذیب این مطالب و عذرخواهی از طریق سایت فدراسیون انجام شود. بدیهی است اگر نوروزی رای کمیته انضباطی را اجرا نکند بند دوم حکم صادر شده، لازم‌الاجرا خواهد بود و شش ماه حکم تعلیقی این بازیکن به یک‌سال محرومیت قطعی تبدیل می‌شود.»

     

    پینگ‌پنگ‌باز المپیکی ایران نیز دیروز در واکنش به ادعاهای رییس کمیته انضباطی فدراسیون پینگ‌پنگ به ایلنا گفت: «من به هیچ‌وجه از مسوولان فدراسیون و شخص زارع پور عذرخواهی نمی‌کنم. آنها با این حکم خود به من و خانواده‌ام لطمه زدند چرا که باعث شدند من از حضور در لیگ محروم شوم و به همین خاطر نمی‌توانم درآمدی داشته باشم تا زندگی‌ام را بگذرانم.»

     

    او همچنین در اظهارنظر دیگری به مهر گفت: «‌‌مسوولان گفتند افشین یک گام بردارد تا گذشت فدراسیون را ببیند، گفتند با یک دستور موقت اجازه حضور افشین در لیگ را می‌دهیم. حتی رییس فدراسیون در این زمینه به مسوولان تیم دانشگاه قول داد. گفتند اجازه می‌دهند در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت کنم اما زارع‌پور، باقری و دیگران به قول‌های خود عمل نکردند. حتی آقای حبیب‌زاده که با وساطت وی من حضوری از رییس فدراسیون عذرخواهی کردم هم به این موضوع اعتراف کرده است.»

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ادامه تنش در پینگ‌پنگ /نوروزی: عذرخواهی نمی‌کنم"
    تازه ترین اخبار