امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۳۸:۰۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36609
    ارسال خبر چاپ خبر
  • درحالی که در دور برگشت مسابقات جانبازان بانوان کشور در تاریخ ۲الی ۴اسفند ماه در شهرستان اراک برگزار خواهد شد که نماینده خوزستانی که در دور رفت هم در رده جوانان و هم در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافته بدلیل مشکلات مالی و عدم اسپانسر از حضور در این رقابتها مظلومانه محروم گردیده…

    درحالی که در دور برگشت مسابقات جانبازان بانوان کشور در تاریخ ۲الی ۴اسفند ماه در شهرستان اراک برگزار خواهد شد که نماینده خوزستانی که در دور رفت هم در رده جوانان و هم در رده بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافته بدلیل مشکلات مالی و عدم اسپانسر از حضور در این رقابتها مظلومانه محروم گردیده است.

    مربیگری این حوزه موفق را سرکار خانم زهرا کرم زاده عهده دار بوده که در دوران فعالیت خود در این بخش نتایج قابل قبولی را برای خوزستان به ارمغان آورده است.

    از مسئولین غیرتمند خوزستانی از قبیل:جناب استاندار و مدیر کل بنیاد جانبازان و معلولین وهمچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان و علی الخصوص نمایندگان تیز بین این استان در مجلس شورای شورای اسلامی تمنا داریم تا این بخش را مورد تفقد و توجه ویژه خود قرار داده تا این قشر زحمت کش و قهرمان پرور و در عین حال مظلوم بتوانند  به مطالبات برحق خود دست یابند.

    این موضوع از آنجا اهمیت پیدا میکند که تیم جوانان و بزرگسالان جانباز و معلول استان زرخیز خوزستان مقام قهرمانی دوره رفت را در کارنامه خود دارد.

    امیدواریم مسئولین ذیربط به هر طریق ممکن دست یاری خود را برسر این قهرمانان بی نام ونشان کشیده و آنان را در جهت خواسته های مشروع ومعقول یاری نمایند.

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسئولین خوزستان جانبازان قهرمان (بانوان) استان را دریابند!"
    تازه ترین اخبار