امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۳:۰۸:۰۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۳ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36651
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   نمونه ای از فرم  تحلیل آماری پیشنھادی یک مسابقه که توسط مربی ارجمند نیاز والی اصفهانی جهت اظهار نظر اساتید وصاحب نظران این رشته ارسال گردیده است:    

     

    نمونه ای از فرم  تحلیل آماری پیشنھادی یک مسابقه که توسط مربی ارجمند نیاز والی اصفهانی جهت اظهار نظر اساتید وصاحب نظران این رشته ارسال گردیده است:

     

     

    1

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آموزش/فرم تجزیه و تحلیل/یکی از مربیان استان اصفهان"
    1. محمدرضا از مهریز گفت:

      با سلام و تشکر از اینکه پس از مدت ها بحث های هاشیه ای و مدیریتی که الحق بجا بود ، مطلبی آموزشی در سایت قرار گرفت. ببخشید ؛ من نه پیش کسوتم و نه صاحب نظر اما نکاتی به نظرم آمد که شاید مفید باشد :
      اولا که ذکر کردید تکنیک اخذ امتیاز و یا از دست دادن امتیاز . آیا واقعا بازیکنی که مثلا یک تاپ اسپین را در بازی از دست میدهد و موجب کسب امتیاز حریف میشود ، در تکنیک مشکل دارد؟ ( به حرکات بصورت انتزاعی نگاه کنیم؟)
      آیا بهتر نیست که تقسیم بندی های روانی از گیم و عکس العمل های بازیکن خودمان را داشته باشیم؟
      آیا بهتر نیست مناطقی از میز که حریف برای کسب امتیاز ( با استفاده از شگرد مرکزی) . یا از دست دادن امتیاز با آن مواجه است را نیز یادداشت کنیم؟
      آیا بهتر نیست که نوع تاکتیک های اخذ امتیاز توسط بازیکن خودمان را نیز یادداشت کنیم؟
      آیا بهتر نیست که نوع قوس ها ، سرعت و یا پیچ هایی که بازیکن خودمان از آن استفاده کرده و باعث ناتوانی حریف از پاسخ میشود را نیز یادداشت کنیم؟؟
      فکر میکنم اینها درصورتی امکان پذیر است که یک آنالیزر کاربلد در کنارخود داشته باشیم
      با تشکر و احترام

    2. نیاز والی اصفهانی گفت:

      والی گفت :
      با سلام و عرض ادب و احترام ، خدمت مدیریت محترم ، استادان گرانمایه و دوستان عزیر ، در پاسخ به آقا محمد رضا عزیز که دقت و نقطه نظراتشان همواره مفید بوده به عرض می رسانم که این جداول برای ۵ گیم بوده وبانضمام یک جدول علائم اختصاری ونام تکنیک ها و همچنین یک جدول مشخص نمودن نقطه فرود توپ با دوایر سفید و قرمز( ویا تیره)که به علت محدویت سایت و……قسمتی از آن درج شده و هدف تعیین نقطه قوت و ضعف بازیکن خودی در برابر یک حریف با سبک بازی غالب مشخص می باشد که هم به کمک چند نفر به صورت زنده و هم به کمک یک نفربا چندین بار دیدن دقیق از روی فیلم بازی ضبط شده قابل پیاده شدن است وبه نظر اینجانب نتیجه فشرده جدول پر شده آن کاملاً معنی دار است و می تواند مفید باشد به ویژه اگربا ارایه طریق مشتاقان خانواده تنیس روی میز تکمیل و کاربردی تر شود بهر حال مهم این است که از مجموع بیشترین امتیازات اخذ شده یار خودی با یک شگرد، قوت او و از مجموع بیشترین امتیازات ازدست داده نقطه ضعف او با یک تاکتیک معین در برابر یک سبک غالب بازی تا حدود زیادی معلوم می شود ، تا نظر دوستان چه باشد. با تشکر


    تازه ترین اخبار