امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۲:۴۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36700
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری ایرنا در پایان رقابت های رده سنی جوانان و بخش نشسته تیمهای اصفهان ، خراسان رضوی و خوزستان بە ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.   در همین رده سنی و در بخش ایستاده تیم همدان قهرمان شد، مرکزی و خراسان رضوی بە…

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری ایرنا در پایان رقابت های رده سنی جوانان و بخش نشسته تیمهای اصفهان ، خراسان رضوی و خوزستان بە ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

     

    در همین رده سنی و در بخش ایستاده تیم همدان قهرمان شد، مرکزی و خراسان رضوی بە ترتیب دوم و سوم شدند.

     

    هم چنین، در رده سنی بزرگسالان و در بخش ایستاده ، پس از انجام ۲۸ بازی بین هفت تیم، خوزستان مقام قهرمانی را کسب کرد، خراسان رضوی دوم شد و همدان در جایگاه سوم ایستاد.

     

    در رده سنی بزرگسالان و در بخش نشسته نیز شش تیم ۳۰ مسابقه را برگزار کردند کە در پایان آسایشگاه کەریزک در جای اول ایستاد، نیکوکار رعد کرمان دوم شد و هیات همدان مقام سوم را بە خود اختصاص داد.

     

    مسابقات پینگ پنگ قهرمانی کشور جانبازان و معلولین در دو رده سنی بزرگسالا ن و جوانان و در رده های ایستاده و نشسته با حضور ۲۰ تیم از استان های خوزستان ،اصفهان ،کرمان،گیلان ،مازندران ،فارس ،مرکزی ،خراسان رضوی ،زنجان و آسایشگاه کەریزک بە مدت سه روز در سالن شش هزارنفری انقلاب همدان برگزار شد.

     

    در پایان این رقابت ها بە تیم های برتر جوایزی اهدا شد

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تیم های برتر مسابقات پینگ پنگ بانوان جانباز ومعلول کشور شناخته شدند"
    تازه ترین اخبار