امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۳:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۴ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36719
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نوشاد عالمیان حذف شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در رقابتهای جهانی قطر با رنکینگ جهانی ۵۵ برابر بازیکن دانمارکی  با رنکینگ جهانی ۱۵۶قرار گرفت و در یک بازی نفس گیر از دور این رقابتها کنار رفت. گیم اول این دیدار با نیتجه با نتیجه ۱۱ بر۸ به…

    نوشاد عالمیان حذف شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،نوشاد عالمیان تنها نماینده کشورمان در رقابتهای جهانی قطر با رنکینگ جهانی ۵۵ برابر بازیکن دانمارکی  با رنکینگ جهانی ۱۵۶قرار گرفت و در یک بازی نفس گیر از دور این رقابتها کنار رفت.

    گیم اول این دیدار با نیتجه با نتیجه ۱۱ بر۸ به سود عالمیان به پایان رسید.در گیم دوم این بازیکن دانمارکی بود که با نتیجه مشابه ۱۱بر۸ از سد نوشاد گذشت.در گیم سوم بازیکن دانمارکی با نتیجه ۱۱بر۳ به برتری دست یافت . در گیم چهارم این نوشاد بود که توانست با نتیجه نتیجه مشابه ۱۱بر۳ حریف را شکست دهد.در گیم پنجم بازهم نوشاد توانست با نتیجه ۱۱بر۸ برحریف خود غلبه کند.در گیم ششم بازیکن دانمارکی با نتیجه ۱۱بر۹ به برتری دست یافت. و در نتیجه در گیم نهایی این بازیکن دانمارکی بود که با نتیجه ۱۱بر۵ نوشاد را شکست دهد و به دور بعدی این مسابقات صعود نماید.

    بدین ترتیب باید منتظر سقوط رنکینگ جهانی نوشاد  عالمیان در رده بندی جهانی باشیم.

    با توجه به پیش بینی قبلی ما  در این باره منتظر بحثهای کارشناسی در این ارتباط باشید….

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تور جهانی قطر/حذف زود هنگام عالمیان در قطر"
    1. ضیایی گفت:

      با آروزی موفقیت برای نوشاد. امید است این شکست ها تجربه ای باشد برای پیروزیهای بعدی.

    2. مصطفی خلفی زاده گفت:

      شکست تلخی بود
      آن هم از بازیکنی ۳ سال کوچکتر از نوشاد
      منتظر شکست دادن Gao Ning توسط نوشاد در دوره بعد و
      بازی نوشاد با مالونگ بودیم
      چی فکر می کردیم چی شد!!

    3. amidi گفت:

      با سلام پروتور قطر یکی از سخت ترین پروتورهاست و تقریبا تمام بزرگان این رشته و تمامی بازیکنان تراز اول چین در ان حضور دارند. دوستان عضو کمیته فنی لااقل به خودشان زحمت بدهند و سوابق پروتورها را بررسی نمایند تا به بیراهه نروند

    4. فرشید گفت:

      اگر بازیکنی بتواند سرویسهای نوشاد را خوب دریافت کند بنظرمن شکست دادن نوشاد کار سختی نیست

    5. رضایی گفت:

      شکست تلخی بود اما چیز عجیب و غریبی نبود که به خاطرش نوشاد رو سرزنش کرد.وقتی نوشاد میتونست بازیکنانی که از خودش خیلی بالاتر بودن مثل وانگ لی کین رو ببره پس ممکنه بازیکن دیگه ای این کارو با نوشاد بکنه.اما این باخت هیچ چیز از ارزشهای نوشاد کم نمیکنه و اون همیشه بهترین و باهوش ترینه.به امید پیروزی او در مسابقات بعدی

    6. صدیق طهماسبی گفت:

      با برنامه ریزی نشده سه سال اخیر برای این بازیکن نتایجی که کسب می کنه واقعا عالیه.اگر این سه سال به هدر نمی رفت ونوشاد همچون گذشته در آکادمی قیطریه تمرینات شبانه روزی می کرد نتایج و وضعیت خیلی بهتر از این می شد.اما کسانی که تنبلی در ذاتشان بود و هست نگذاشتند تمرینات اردویی ادامه پیدا کند وبزرگترین لطمه را از همین طریق به پینگ پنگ زدند.شل بازی آقایان حالاحالهالطمه خواهد زد.

    7. محمود نظری گفت:

      متاسفانه این روزها روسای تنیس روی میز عدم برگزاری اردوهای تیم ملی را به آقای مهرداد بابادیوند و اعتقاداتشان ربط می دهند . کاری با نظرات و اعتقادات آقای بابادیوند ندارم .
      ولی سوال بنده این است که نقش به اصطلاح مدیر ارشد در این میان چه می باشد .
      چرا حالا نقش خود را کمرنگ و طبق معمول این چند سال گناه را گردن فرد دیگری می اندازید ؟ پس نقش کمیته فنی چه می شود ؟
      جناب رئیس حال حاضر ، اتفاقا عدم برگزاری اردوهای شبانه روزی اعتقاد صریح خودتان بوده که متاسفانه با ورود به عرصه فنی که بیگانه هستید ، اجرایی می کردید شما ذاتا با حضور ملی پوشان در کنار هم و پیشرفت مخالفید و این همگرایی را به نفع خود نمی دانید .
      زمانی که بنده مستمر پیگیر برگزاری اردوهای شبانه روزی با محوریت آقای میرالماسی مربی توانمند و مورد تایید همه ملی پوشان جوان و بزرگسال بودم چرا مخالفت می کردید ؟ یکی از دلایل جدا شدنم همین نفوذ و تحت فرمان بودن جنابعالی از دیگر افراد بوده است . آن موقع آقای بابادیوند که متولی تیم های ملی نبود !!
      البته روش و منش شما بعد از جدا شدن نفرات تخریب و گناهان را گردن دیگران انداختن است و البته جرات بازگویی و رودر رویی ندارید و پشت پرده حرف می زنید .
      دیگر این روش نخ نما شده و دست ها رو شده است .
      خداوند همه را به راه راست هدایت نماید. انشاالله
      ازدوستان هم می خواهم با نام واقعی وارد شوند تا تاثیرات بیشتری داشته باشند .

    8. صدیق طهماسبی گفت:

      آقای نظری منظور بنده شما نیستید وبنده با گوشهای خود از دوستان شنیده ام که با برگزاری اردوموافق نبودند و نیستند.در مورد رئیس هم باید گفت مسئول تمامی حرک ات وتصمیمات فدراسیون ایشان هستند و به هیچ وجه نمی توانند از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.زیرا تمامی تصمیمات را نهایتا ایشان امضا می کنند که اجرایی می شود.
      بنده از ترس رافت فدراسیون ناگزیرم با نام مستعار که البته نزد مدیر محترم سایت مشخصات بنده هست وارد بحث ها شوم.بازیکنی که همه چیزش قرارداد باشگاهی است نمی تواند با نام واقعی وارد این معرکه شود زیرا کینه توزان در کمینند.


    تازه ترین اخبار