امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۵:۲۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36742
    ارسال خبر چاپ خبر
  • از مجموع دو مرحله رقابت‌های انتخابی دسته برتز که طی سال جاری برگزار شد و با لحاظ شدن امتیازات به دست آمده در این مسابقات، ۱۰ بازیکن به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای تعیین نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان، محمدرضا…

    big-thumb-3127810236

    از مجموع دو مرحله رقابت‌های انتخابی دسته برتز که طی سال جاری برگزار شد و با لحاظ شدن امتیازات به دست آمده در این مسابقات، ۱۰ بازیکن به مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای تعیین نفرات شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نیما عالمیان، محمدرضا اخلاق‌پسند، پوریا عمرانی، مهران احدی، واحد مالمیری، میدیا لطف الله نسبی، امین میرالماسی، حمیدرضا طاهرخانی، محمد علی روئین‌تن و عارف احمدی‌فر بازیکنانی هستند که در رقابت‌های انتخابی تیم ملی شرکت می‎کنند. دور نخست این رقابت‎ها از فردا در تهران آغاز شده و به مدت دو روز دنبال می‌شود.

     

    در پایان دور نخست از مرحله نهایی مسابقات تنیس روی میز انتخابی تیم ملی، با در نظر گرفتن مجموع امتیازات به دست آمده در این مسابقات و همچنین رقابت‌های دسته برتر، ۸ بازیکن به دور دوم و نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی راه پیدا می‌کنند. رقابت‌های این مرحله ۹ و ۱۰ اسفند برگزار می‌شود. در پایان این مرحله از مسابقات سه نفر برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان انتخاب می‌شوند. یک نفر هم به صورت انتصابی جهت حضور در این رقابت‌ها تعیین خواهد شد که به احتمال زیاد نوشاد عالمیان فرد انتصابی خواهد بود.

     

    مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جهان طی روزهای ۲۳ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه سال آینده در فرانسه برگزار خواهد شد.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "آغاز مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میزاز فردا بدون نوروزی!"
    تازه ترین اخبار