امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36755
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دهمین دوره مسابقات باشگاهی مردان تنیس روی میز جانبازان و معلولین با قهرمانی فرش مشهد در گروه نشسته و هیات قم در گروه ایستاده به پایان رسید.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا، در این دوره از رقابت ها که از دوم اسفندماه به مدت دو روز در مجتمع…

    دهمین دوره مسابقات باشگاهی مردان تنیس روی میز جانبازان و معلولین با قهرمانی فرش مشهد در گروه نشسته و هیات قم در گروه ایستاده به پایان رسید.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از ایرنا، در این دوره از رقابت ها که از دوم اسفندماه به مدت دو روز در مجتمع تفریحی، فرهنگی ایثار در منطقه کردان شهرستان کرج برگزار شد، نمایندگان ۱۳ استان حضور داشتند و در پایان برترین های هر کلاس با احتساب مجموع امتیازات تیمی و انفرادی معرفی شدند.

     

    بر اساس این گزارش تیم های فرش مشهد (آسایشگاه فیاض بخش)، بانک دی و هیات البرز در رقابت های کلاس نشسته به ترتیب مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.

     

    همچنین در مسابقات کلاس ایستاده تیم های هیات قم، هیات گلستان و هیات آذربایجان شرقی به ترتیب رتبه های اول تا سوم را از آن خود کردند.

     

    گفتنی است در دهمین دوره مسابقات باشگاهی مردان نمایندگان استان های البرز، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، گلستان، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، یزد و فارس حضور داشتند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "فرش مشهد و هیات قم قهرمان تنیس روی میز جانبازان و معلولین شدند"
    تازه ترین اخبار