امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۵:۰۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۵ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36772
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: یک دوره مسابقات قهرمانی پینگ پنگ استان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی در رده های سنی نونهالان و…

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: یک دوره مسابقات قهرمانی پینگ پنگ استان در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: یک دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی خراسان شمالی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان با شرکت ۴۴ بازیکن نونهال و نوجوان از شهرستان های مختلف استان به میزبانی بجنورد و در محل آکادمی تنیس روی میز خراسان شمالی برگزار شد.

     

    وی با بیان اینکه این رقابت ها به دو صورت دوره ای و حذفی برگزار شد، اظهار داشت: در پایان مسابقات در رده سنی نونهالان مهدی قدیری از شیروان به مقام قهرمانی رسید، صدرا دانشوری از بجنورد نایب قهرمان شد و محمدرضا مکبر نیز از بجنورد به مقام سومی دست یافت.

     

    نکویی افزود: در رده سنی نوجوانان رضا کمالی از بجنورد در رده نخست قرار گرفت، عماد جعفرزاده دیگر بازیکن بجنوردی به مقام دوم رسید و یوسف رحیمی از شهرستان مانه و سملقان در جایگاه سوم ایستاد.

     

    دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی اضافه کرد: سرداوری این مسابقات را سیدمحمد سیدی بر عهده داشت و بر اساس برنامه این رقابت ها دو هفته دیگر نیز انجام می شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نکویی:مسابقات پینگ پنگ قهرمانی نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی برگزار شد"
    تازه ترین اخبار