امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۸:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36805
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین گفت: بالا بودن سطح مسابقات لیگ برتر در سال‌ جاری باعث شد تا عیار واقعی بازیکنان این رشته مشخص و استعدادهای خوبی شناسایی شود.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نرگس حمیدی در حاشیه دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان…

     

    ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین گفت: بالا بودن سطح مسابقات لیگ برتر در سال‌ جاری باعث شد تا عیار واقعی بازیکنان این رشته مشخص و استعدادهای خوبی شناسایی شود.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،نرگس حمیدی در حاشیه دور برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر باشگاهی تنیس روی میز بانوان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان اظهار داشت: بعد از مدت‌ها امسال در مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور شاهد حضور گسترده بازیکنان ارزنده و مطرح این رشته در تیم‌های مختلف بودیم و این نشان از رشد تنیس روی میز در بین بانوان معلول در کشور است.

     

    وی ادامه داد: پخش شدن بازیکنان ملی‌پوش و سابقه‌دار در رشته تنیس در بین ۲۰ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر باعث شده بود تا رقابت‌ها که هر سال به صورت یک طرفه و از قبل تعیین می‌شد، امسال به صورت نزدیک و حساس‌تری پیگیری شود و این بر جذابیت این رقابت‌ها افزوده بود.

     

    نفر چهارم بازی‌های آسیایی گوانگجو در ادامه خاطرنشان کرد: دور برگشت نسبت به بازی‌های دور رفت از کیفیت بالاتری برخوردار بود و آن هم به دلیل استفاده بعضی از تیم‌ها از بازیکنان جدید و سطح بالاتر بود که باعث شد، مسابقات در دور برگشت از نظر کیفی سطح قابل قبولی داشته باشد.

     

    وی با گلایه از فدراسیون جانبازان و معلولان کشورمان یادآور شد: بعد از مسابقات آسیایی گوانگجو فدراسیون هیچ برنامه خاصی برای برگزاری اردوی تیم ملی و آماده‌سازی بازیکنان جانباز و معلول نداشته و یک دوره مسابقات بین‌المللی که به میزبانی کشور هنگ‌کنگ برگزار شده، بدون انجام مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام شده که هنوز کسی دلیل این موضوع نمی‌داند.

     

    حمیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان مبنی بر اینکه با وجود همدانی بودنش و زندگی در همدان به چه دلیل در تیم خوزستان عضویت داشته؟ بیان داشت: مسابقات لیگ در هر رشته و سطحی محدود به محل سکونت نمی‌شود و هر بازیکن اختیار دارد در تیمی که دوست دارد بازی کند.

     

    وی ادامه داد: از سال گذشته با تیم خوزستان قرارداد دارم و این باعث شده تا امسال هم با این تیم همکاری داشته باشم و در لیگ برتر با پیراهن این تیم بازی کنم.

     

    ملی‌پوش تنیس ‌روی میز جانبازان و معلولین در پایان با اشاره به میزبانی خوب همدان در برگزاری مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز بانوان معلول کشور ابراز داشت: برگزاری مسابقات جانبازان و معلولان به دلیل مشکلات خاصی که دارند برای میزبانان زحمات زیادی را به دنبال خواهد داشت، اما انصافاً مسئولان ورزش همدان در نهایت دقت و ریزبینی شرایط میزبانی بسیار خوبی را فراهم کردند.

     

    دور برگشت ششمین دوره لیگ برتر مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان معلول کشور که با حضور ۸۰ ورزشکار در قالب ۲۰ تیم از ۱۰ استان کشور طی سه روز به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان بود با اعلام نفرات برتر در چهار بخش نشسته و ایستاده رده جوانان و همچنین نشسته و ایستاده رده بزرگسالان به پایان رسید.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "نرگس حمیدی:عیار بازیکنان تنیس روی میز ایران در همدان مشخص شد"
    تازه ترین اخبار