امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۶:۲۳  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36809
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم گفت: رقابت های تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور با قهرمانی تیم هیئت قم به پایان رسید.     به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمود شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، این موفقیت را مایه سربلندی جامعه ورزش جانبازان و معلولین استان قم…

     

    دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم گفت: رقابت های تنیس روی میز جانبازان و معلولین کشور با قهرمانی تیم هیئت قم به پایان رسید.

     

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمود شریفی در گفتگو با خبرنگار مهر، این موفقیت را مایه سربلندی جامعه ورزش جانبازان و معلولین استان قم دانست و تصریح کرد: موفقیت بسیار بزرگ به دست آمد و قطعا در آینده زمینه ساز کسب توفیقات ارزنده تری توسط ورزشکاران جانباز و معلول قم خواهد شد.

     

    وی در ادامه با اشاره به پایان مسابقات باشگاهی تنیس روی میز جانبازان و معلولین قهرمانی کشور و معرفی تیم‌های برتر آن، اضافه کرد: پیکارهای باشگاهی پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین کشور در حالی با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید که قم در کلاس ایستاده در جایگاه نخست ایستاد.

     

    دبیر هیئت ورزش های جانبازان و معلولین استان قم افزود: تیمی متشکل از پنج ورزشکار و دو نفر به عنوان مربی و سرپرست به نمایندگی از این هیئت راهی رقابت های تنیس روی میز قهرمانی کشور شد که حاصل تلاش آنها قرار گرفتن در جایگاه نخست بود.

     

    وی افزود: دهمین دوره مسابقات باشگاهی پینگ‌پنگ جانبازان و معلولین در بخش مردان به میزبانی مجتمع تفریحی، فرهنگی ایثار در کُردان کرج برگزار شد که با قهرمانی آسایشگاه فیاض بخش مشهد در کلاس نشسته و هیئت قم در کلاس ایستاده پایان یافت.

     

    شریفی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از رقابت ها، ابراز داشت: در پایان این مسابقات برترین‌های هر دو کلاس نشسته و ایستاده با احتساب مجموع امتیازات تیمی و انفرادی اعلام شد که خوشبختانه در کلاس ایستاده قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

     

    وی در ادامه به برترین های پیکار تنیس بازان جانباز و معلول در رقابت های رشته کلاس نشسته اشاره کرد و بیان داشت: در پایان این بخش تیم آسایشگاه فیاض بخش مشهد در رده اول ایستاد و تیم های بانک دی و هیئت البرز دوم و سوم شدند.

     

    دبیر هیئت وررزش های جانبازان و معلولین استان قم در ادامه به تیم های برتر کلاس ایستاده نیز پرداخت و عنوان کرد: ورزشکارن غیور تیم اعزامی تنیس روی میز قم در کلاس ایستاده بالاتر از هیئت گلستان و هیئت آذربایجان شرقی قهرمانی کشور را جشن گرفتند.

     

    وی در پایان با مروری بر تیم های شرکت کننده در این دوره از رقابت ها، اظهار داشت: در دهمین دوره مسابقات باشگاهی مردان نمایندگان استان‌های البرز، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمان، آذربایجان شرقی، گلستان، اصفهان، تهران، خراسان رضوی، قم، یزد و فارس حضور داشتند.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "جام قهرمانی تنیس روی میز معلولان کشور به قم رسید"
    تازه ترین اخبار