امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۸:۳۹  آخرین بروزرسانی : اسفند ۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36859
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی با سابقه تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: نوروزی اگر یک ساعت زودتر بخشیده می‌شد به بازی با پتروشیمی می‌رسید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد باقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بازی این هفته دانشگاه آزاد مقابل تیم دوم جدول یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر برایمان…

    سرمربی با سابقه تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: نوروزی اگر یک ساعت زودتر بخشیده می‌شد به بازی با پتروشیمی می‌رسید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد باقر پسران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: بازی این هفته دانشگاه آزاد مقابل تیم دوم جدول یعنی پتروشیمی بندر امام ماهشهر برایمان اهمیت ویژه‌ای داشت اما افشین نوروزی وقتی بخشیده شد و اجازه حضور در مسابقات لیگ را پیدا کرد که بازی ما آغاز شده بود اگر فقط یک ساعت زودتر این اتفاق می‌افتاد بدون تردید از این بازی که در خانه خودمان هم بود پیروز بیرون می‌آمدیم.

     

     

    وی تصریح کرد: بازی دور برگشت تیم‌ها مقابل پتروشیمی بندر امام بسیار خوب برگزار شد مانند دور رفت نبود زیرا هم بازیکنان تیم با یکدیگر آشناتر شده بودند، همچنین با من نیز آشنا شدند حتی لطف الله نسبی موفق شد اخلاق پسند را شکست دهد اما از آنجا که نفر چهارم تیم ما از اول هم مشخص بود که در این بازی دو باخت به دست می آورد ما شکست خوردیم اگر به جای مجتبی صابری، افشین نوروزی در بازی بود و آن دوبرد را کسب می‌کرد شاید می‌توانستیم ۵ بر۲ برنده شویم.

     

     

    پسران اضافه کرد: البته فکر می‌کنم در ماهشهر هم ما بد آوردیم زیرا سومین بازی تیم بود و پینگ پنگ بازان ما هنوز آمادگی لازم را نداشتند به علاوه اینکه مهمان هم بودیم.

     

    مربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد در خصوص بخشیده شدن افشین نوروزی و بازگشت وی به تیم گفت: خدا را شکر می کنم که این اتفاق افتاد و نوروزی اجازه پیدا کرد تا دوباره تیمش را همارهی کند هر چند برای دانشگاه آزاد این اتفاق دیر افتاد و دو بازی باقی‌مانده تیممان مقابل پتروشیمی نوری استان بوشهر و نفت سپاهان یازی های خیلی دشواری نیستند، البته به نفع نوروزی شد و می‌تواند در لیگ و لیگ سال آینده بازی کند.

     

    پسران اظهار داشت: نوروزی از تیم ملی هم باز ماند من نمی دانم چطور است که می گویند می‌تواند در اردوی تیم ملی شرکت کند، اکنون بازیکنان دیگر دو مرحله مسابقه را پشت سر گذاشته‌اند و برایشان سخت است که بشنوند یک نفر از بیرون بخشیده شده و بدون گذراندن مراحل مقدماتی در اردو تمرین می‌کند بهتر بود بخشش وی زودتر اتفاق می افتاد و در مسابقات انتخابی و رده‌بندی شرکت می‌کرد تا به بحث‌های پارتی بازی و ارفاق دوباره دامن زده نمی‌شد که حالت خوبی ندارد.

     

     

    وی به این نکته درباره عفو نوروزی اشاره کرد و توضیح داد: برایم این نکته یک سؤال است که اگر رئیس فدراسیون تا این حد می تواند وتو کند و رای جلسه انضباطی و کمیته استیناف را از بین ببرد پس چرا جلسه تشکیل می شود مگر غیر از این است که نتیجه جلسه را رئیس فدزراسیون تایید کرده که حکم ابلاغ شده چگونه می‌شود که یکباره نظر زارع پور تغییر کرده است؟ با این حال به طور حتم رئیس فدراسیون رئیس است و اختیارات زیادی دارد.

     

     

    وی افزود: نکته جالب در موضوع بخشش نوروزی این بود که محمد زارع پور در مصاحبه‌اش اعلام کرد که یکی از علت‌های بخشیده شدن نوروزی میلاد امام حسن عسگری است در حالی که ولادت این امام بزرگوار روز قبل از بخشیده شدن نوروزی بود مگر اینگونه نیست که اگر چیزی را می خواهند ببخشند شب و روز تولد می‌بخشند؟

     

    پسران با بیان اینکه تیم دانشگاه آزاد به احتمال زیاد در لیگ سال ۹۱ در رده سوم جدول قرار خواهد گرفت درباره بازیهای دو هفته پایانی لیگ امسال گفت: درست است که در ظاهر ما کار سختی را در این دو هفته نداریم اما در رشته تنیس روی میز هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. ممکن است شرایط روحی بازیکنان ما به گونه‌ای باشد که نتوانیم مقابل حریفانمان به پیروزی دست یابیم./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "محمدباقر پسران: دو بازی آخر لیگ سخت نیست/ کاش نوروزی به بازی پتروشیمی می‌رسید"
    تازه ترین اخبار