امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36898
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولادماهان سپاهان با اشاره به بازی حساس این تیم در هفته آخر لیگ برتر در مقابل تیم مس کرمان گفت: هر دو تیم تا کنون بدون باخت بودند و از تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ به حساب می‌آیند و برنده این دیدار قهرمانی نیم فصل را کسب می‌کند.  …

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولادماهان سپاهان با اشاره به بازی حساس این تیم در هفته آخر لیگ برتر در مقابل تیم مس کرمان گفت: هر دو تیم تا کنون بدون باخت بودند و از تیم‌های قدرتمند و مدعی لیگ به حساب می‌آیند و برنده این دیدار قهرمانی نیم فصل را کسب می‌کند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،فاطمه رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان اظهارکرد: با وجود اینکه تمامی تیم‌های حاضر در لیگ امسال به واسطه استفاده از ملی پوشان از کیفیت خوبی برخوردارند اما تیمی مثل البرز به دلیل حضور بازیکنان نوجوان و جوان ملی پوش در سطح بازیکنان با تجربه بزرگسال ملی پوش نیستند اما انگیزه‌های زیادی دارند . بازی ما در مقابل مس کرمان از حساسیت خاصی برخوردار است.

     

    وی افزود: هر دو تیم تا کنون تمامی بازی‌های خود را با قدرت پشت سر گذاشتند، تیم مس از چهار بازیکنی سود می‌برد که در رنکینگ کشوری بین ۱۰ نفر برتر هستند و در واقع بازیکنان مدعی و بهترین‌های ایران در این دو تیم هستند و رقابت هر یک از آنان جذابیت‌های زیادی را در پی دارد. جدا از رقابت بازیکنان مدعی هر دو تیم در این دیدار به دلیل اینکه پیروز این رقابت قهرمانی نیم فصل را به نام خود می‌کند می‌تواند رقابت را نزدیک تر و جذاب تر کند. هر دو تیم می‌دانیم که اشتباه در این میدان شاید فرصت جبران را ندهد. بنابراین تمام تلاش خود را نجام می‌دهیم تا با حذف اشتباهات جواب اعتماد مسؤولان باشگاه را بدهیم.

     

    رجبی خاطر نشان‌کرد: بعد از مسابقات انتخابی ورده بندی بازیکنان تیم ملی که هفته گذشته در تهران برگزار شد اردوی مشترکی بین بازیکنان بومی و غیر بومی خود در اصفهان داشتیم و بعد از بازی البرز این تمرین ادامه داشت. با توجه به شناخت کاملی که از بازیکنان مس کرمان داریم و آنالیز ترکیب آنان در دیدار‌های گذشته برنامه ریزی و تمرینات منظم و مستمری را در اصفهان انجام می‌دهیم و سه شنبه به کرمان می‌رویم تا یک روز زودتر در شرایط مسابقه قرار گیریم.

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز بانوان فولادماهان حمایت باشگاه ماهان از تنیس روی میز بانوان را ستود وگفت: خوب می‌دانیم که برای ورود باشگاهی به رشته‌ای جدید باید برنامه ریزی انجام شود، اما با توجه به مشکلاتی که برای تنیس روی میز ایجاد شده وکادر تازه هیئت استان اصفهان با حمایت و رایزنی آنان مدیران باشگاه ماهان به این تیم اعتماد کردند و تا کنون نیز حمایت‌ها و امکانات بسیار خوبی در اختیار تیم گذاشتند. تمام تلاش و هدف ما نیز کسب عنوان قهرمانی و پاسخ به اعتماد آنان است و فکر می‌کنم این امر میسر شود .

     

    وی تاکید کرد: مسایل و مشکلات اقتصادی موجب شده تا حمایت باشگاه‌ها از ورزش به ویژه ورزش بانوان کمرنگ تر از گذشته شود، اما باشگاه‌های اصفهانی همچون گذشته با برنامه ریزی و درایت خاصی که دارند همچنان با این حمایت ادامه می‌دهند و فولادماهان با درایت و نگاه مثبتی که مدیران این باشگاه به ورزش بانوان دارند هم اکنون از چند رشته خوب و پر طرفدار بانوان که کمتر به ان توجه می‌کنند حمایت می‌کند تا ورزشکاران این رشته‌ها با انگیزه به کار خود ادامه دهند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "سرمربی تیم تنیس روی میز فولاد ماهان: سعی می‌کنیم با یک تیر دو نشان بزنیم تیمداری در سطح بانوان کمرنگ شده است"
    1. خلعتبری گفت:

      باعرض سلام واحترام به مربی و دوست بسیار خوبم سرکار خانم رجبی
      برای تیم فولاد ماهان و همچنین شما مربی بزرگ آرزوی موفقیت میکنم شک نکنید هر جا که شما باشید موفقیت حتمی است اصفهان به خود میبالد که مربی حاذق و باعلمی بسیار بالا را در اختیار داردامیدوارم مدیریت محترم باشگاه فولاد ماهان قدر شما و بازیکنهای خوبتان را بداند. یادش بخیر باشگاه سپاهان دلم واسه تیم خودمون و بچه های بسیار خوبی که تا به امروز دوستیشون ادامه داره تنگ شده جای منم خالی . باز هم بخاطر تمام زحمتهایی که برای من کشیدید سپاسگزارم.


    تازه ترین اخبار