امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۵:۵۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوان تنیسور استان در لیگ جوانان و امید خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.   به گزارش پاییگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب رییس هیات تنیس ‌روی میز استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (دهم اسفندماه) به مدت دو روز و در یک مرحله در استادیوم تختی اهواز برگزار خواهد شد.   وی به…

    بانوان تنیسور استان در لیگ جوانان و امید خوزستان به مصاف یکدیگر می‌روند.

     

    به گزارش پاییگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،زهرا لیموچی، نایب رییس هیات تنیس ‌روی میز استان اظهارکرد: این رقابت‌ها از روز پنجشنبه (دهم اسفندماه) به مدت دو روز و در یک مرحله در استادیوم تختی اهواز برگزار خواهد شد.

     

    وی به تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات اشاره‌کرد و گفت: تاکنون تیم‌های نفت اهواز، ملی‌‌حفاری، باشگاه انقلاب اهواز، رامهرمز، پتروشیمی‌رازی و ماهشهر برای حضور دراین رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند.

     

    نایب رییس هیات تنیس روی میز خوزستان عنوان‌کرد: سطح این رده‌‌‌‌‌‌‌سنی در استان خوب است و قصد داریم باتوجه به برنامه‌هایی که مدنظر داریم، این رده‌سنی را به سطح کشور نیز بیشتر نزدیک کنیم.

     

    وی گفت: یکی از برنامه‌های مدنظرمان این است که رقابت‌‌های استانی برگزار کنیم که تا تنیسورها بیشتر در جریان مسابقات قرار بگیرند که با این اقدام آن‌ها بیشتر می‌توانند تمرین هستند. اگر نیاز باشد برای تیسورهای‌مان اردوهای استانی نیز برپا کنیم.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقابت بانوان‌ تنیسور استان در لیگ جوانان و امید خوزستان"
    تازه ترین اخبار