امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : اسفند ۸ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 36961
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مهرداد بابادی وند مدیر سابق تیم های ملی تنیس روی میز گفت: حمایت من از افشین نوروزی یک وظیفه بود.    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهرداد بابادی وند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص حمایت خود از افشین نوروزی اظهار داشت: حمایت من از افشین نوروزی هیچ منافع شخصی…

    مهرداد بابادی وند مدیر سابق تیم های ملی تنیس روی میز گفت: حمایت من از افشین نوروزی یک وظیفه بود.

     

     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،مهرداد بابادی وند در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پانا در خصوص حمایت خود از افشین نوروزی اظهار داشت: حمایت من از افشین نوروزی هیچ منافع شخصی را دارا نبود بلکه وظیفه هر مدیری است که از بازیکن ملی پوش خود حمایت کند.

     

    وی افزود: افشین نوروزی بازیکنی است که از سن ۱۰ سالگی در رده های مختلف عضو تیم ملی تنیس روی میز بوده و افتخارات زیادی را برای تنیس روی میز ایران کسب کرده است. من به عنوان مدیر تیم های ملی برای خود وظیفه دانستم تا در مقابل رای ناعادلانه فدراسیون از نوروزی حمایت کنم.

     

    مهرداد بابادی وند خاطر نشان کرد: حاشیه در ورزش جزئی از ورزش است و حاشیه ها هیچ گاه تمام نخواهد شد ولی فدراسیون باید تلاش خود را بکند تا حاشیه ها از ورزش کمتر شود.

     

    مدیرسابق تیم های ملی تنیس روی میز در خصوص موافقت زارع پور با استعفای خود گفت: با استعفای من موافقت شده و گزینه های بهتر از من هم وجود دارد تا جانشین شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مدیرسابق تیم های ملی تنیس روی میز: وظیفه هر مدیری حمایت از بازیکن خود است/گزینه های بهتر از من هم وجود دارد"
    تازه ترین اخبار