امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۱:۲۵  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37036
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیئت تنیس روی میز تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی دست به ابتکار جالبی زد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد بایرام پور، رییس هیئت تنیس روی میز ایران که خود سابقه بازیکنی تنیس روی میز را هم دارد به خوبی با مسائل این رشته ورزشی آشناست….

    هیئت تنیس روی میز تهران در مسابقات انتخابی تیم ملی دست به ابتکار جالبی زد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد بایرام پور، رییس هیئت تنیس روی میز ایران که خود سابقه بازیکنی تنیس روی میز را هم دارد به خوبی با مسائل این رشته ورزشی آشناست.

    در رقابت های انتخابی تیم ملی بازیکنان تهران یعنی مهران احدی، واحد مالمیری و امین میرالماسی توسط دو مربی پیشکسوت وبا تجربه هدایت شدند.

    رضا فرجی و سیامک جعفری دو مربی بودند که از طرف هیئت تهران انتخاب شدند تا در مسابقات انتخابی تیم ملی به بازیکنان تهران کمک کنند. حضور آن ها انگیزه خوبی برای بازیکنان بود و می توان این اقدام را قابل تقدیر دانست و نقطه مثبتی در عملکرد این هیئت برشمرد.

    مقایسه مدیر سایت:

    در حالی هیئت بامعرفت ودانای تهران بصورت همزمان از دومربی برای هدایت بازیکنان خود استفاده کرده است که تنها ملی پوش ۱۶ ساله  دختر خوزستانی بدون هم همراه و مربی به مسابقات دسته برتر بزرگسالان کشور به تهران اعزام شده است! ماشاالله به غیرت وجوانمردی هیئت تنیس روی میز خوزستان وبرخی بانوان مدعی در این استان!

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ابتکار جالب هیئت تنیس روی میز تهران در مسابقات انتخابی(مقایسه مدیر سایت)"
    تازه ترین اخبار