امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۹:۱۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37073
    ارسال خبر چاپ خبر
  • نفر سوم رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: محمدرضا اخلاق‌پسند در این رقابتها بد شانسی آورد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: محمدرضا اخلاق‌پسند بازیکن بسیار توانمندی است و در حدود ۱۲ سال است که…

    نفر سوم رقابتهای مرحله اول انتخابی تیم ملی تنیس روی میز گفت: محمدرضا اخلاق‌پسند در این رقابتها بد شانسی آورد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،عارف احمدی فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: محمدرضا اخلاق‌پسند بازیکن بسیار توانمندی است و در حدود ۱۲ سال است که حداقل جز سه نفر برتر ایران بوده است فکرمی‌کنم در مسابقات انتخابی تیم ملی بدشانسی آورد و از ناحیه کتف آسیب دید و مجبور به انصراف شد.

     

    وی ادامه داد: در مدت ۱۵ یا ۲۰ سالی که در تنیس روی میز هستم به یاد ندارم اخلاق پسند از مسابقه‌ای انصراف داده باشد ما بیشتر اوقات در کنار هم تمرین می‌کنیم و من آمادگی و انگیز‌ه‌ام را از اخلاق پسند یاد گرفتم. معتقد هستم که اگر وی در این مسابقات بازی می‌کرد حداقل جزو سه نفر می‌شد.

     

    احمدی فر در خصوص وضعیت آمادگی‌اش گفت: عملکردم تا کنون بد نبوده است،‌ در دور اول رقابتهای انتخابی که نتیجه خوبی گرفتم از مسابقات لیگ هم رضایت دارم و خوشبختانه توانستم بردهای ارزشمندی را برای تیم باشگاهی‌ام یعنی پتروشیمی نوری استان بوشهر به دست آورم.

     

    بازیکن خوش تکنیک تنیس روی میز با اشاره به اینکه پتروشیمی نوری در لیگ امسال به اهدافش رسیده است در این باره توضیح داد: با توجه به بودجه تیم پتروشیمی نوری قبل از مسابقات لیگ طبق هدف‌گذاری که انجام دادیم قرار شد تمام تلاشمان را بکنیم تا چهارم شویم این اتفاق هم افتاد و با وجود اینکه هنوز دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده است حتی اگر هر دو بازی را هم شکست بخوریم عنوان چهارمی را برای تیممان مسجل کرده‌ایم.

     

    احمدی فر خاطر نشان کرد: من و اخلاق پسند سکونتمان یکی است و معمولا هم حریف تمرینی یکدیگر هستیم امیدوارم سال آینده در یک تیم باشگاهی بازی کنیم، فرقی ندارد چه تیمی باشد امیدوار هستم که تیمهای جدید هم به لیگ اضافه شوند و روی تنیس روی میز سرمایه گذاری شود، در لیگ امسال چهره‌های جوانی معرفی شدند که در مسابقات رده بندی هم بسیار خوب کار کردند از جمله محمد علی رویین تن که بسیار عالی ظاهر شده و نمایش خوبی را از خود به نمایش گذاشته، می‌توان دلیل آن را این دانست که در باشگاه پتروشیمی تمرینات خوبی را داشته و به همراه پیمان حسنی مربی این تیم همچنین هم تیمی‌های با تجربه‌اش سطح بازی خود را بالا برده به همین دلیل است که می‌گویم رقابت‌های لیگ و تیمهای حاضر در آن تاثیر زیادی در تنیس روی میز داشته‌‌اند.

     

    وی در انتها در خصوص اینکه آیا می‌تواند به عنوان سه نفر تیم ملی انتخاب شود گفت: نمی‌دانم، هیچ چیز مشخص نیست و تکلیف ما را مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی مشخص می‌کند من تاکنون از عملکردم رضایت نسبی داشته‌ام و خدا را شکر می‌کنم امیدوار هستم که همین روند ادامه داشته باشد و بازیهای خوبی را در پیش داشته باشم./

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "احمدی فر: کاپیتان تیم ملی پینگ پنگ بد شانسی آورد"
    تازه ترین اخبار