امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۷:۵۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37095
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: جانشین مدیر تیم های ملی تنیس روی میز تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت وگوبا خبرنگار ورزشی پانا در خصوص تعاملات خود با آموزش و پرورش اظهار داشت: اجباری شدن آموزش تنیس روی میز در پایه پنجم…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: جانشین مدیر تیم های ملی تنیس روی میز تا چند روز آینده اعلام خواهیم کرد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،محمد زارع پور در گفت وگوبا خبرنگار ورزشی پانا در خصوص تعاملات خود با آموزش و پرورش اظهار داشت: اجباری شدن آموزش تنیس روی میز در پایه پنجم ابتدایی یک امری مهم برای فدراسیون ما محسوب می شود. در واقع آموزش و پرورش حوزه بسیار خوبی برای استعداد یابی در کشور است.

     

    وی گفت: بسیار به این موضوع معتقد هستم که تعامل فدراسیون با آموزش و پرورش برای پیشرفت ورزش کشور مفید است. بخش جدی تعامل ما با آموزش و پرورش به انجام رسیده است و ما سعی بر این داریم تا این طرح در سرار کشور به انجام برسد. استعداد یابی در ورزش یک امر مهم محسوب می شود که شکر خدا آموزش و پرورش این کار بسیار مهم را برای ما آسان کرده است.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در خصوص حذف نوشاد از مسابقات جهانی قطر افزود: ما از نوشاد عالمیان انتظارات زیادی داشتیم و حذف زود هنگام این بازیکن با ارزش برای ما تعجب آور بود. طی این شرایط فردا جلسه کمیته فنی در خصوص عملکرد نوشاد عالمیان در قطر برگزار خواهد شد که نتایج و دلیل حذف زود هنگام او را اعلام خواهیم کرد.

     

    زارع پورخاطر نشان کرد: با توجه به استعفای مهدی بابادی وند تا چند روز آینده جانشین او از سوی فدراسیون اعلام خواهد شد. در مورد حضور افشین نوروزی در تیم ملی هم هر تصمیمی که کمیته فنی اعلام کند، اجرایی می شود.

    پاسخ مدیر سایت:

    جناب رئیس فکر میکنند استعداد یابی یک امر معمولی و ساده می باشد و همینکه با آموزش و پرورش قراردادی در ارتباط با استعداد یابی ظاهری و اجباری کردن این رشته در مدارس امضا نماییم همه چیز حل شده است.

    این سایت همانند دیگر هشدارها و مباحث وپیش بینی های کارشناسی دیگر خود تاکنون چندین بار در ارتباط با این طرح نظریه ها و توضیحاتی داده است.مهمترین آن این است که اجباری شدن تنیس روی میز در مدارس یک امرایده آل و قابل تقدیر است اما کافی نبوده و به صورت  کارشناسی مورد بررسی قرار نگرفته است زیرا وقتی قرار باشد دانش آموزان دختر یا پسر در سن ۶ سالگی وارد دبستان گردند پس زمانی که به پنجم دبستان یعنی شروع تنیس روی میز در مدارس می رسند  در سن ۱۱ سالگی می باشند!

    لذا به نظر می رسد که این سن برای موفقیت و اصل استعداد یابی مناسب نبوده و کمترین خروجی نخواهد داشت.

    در ارتباط با انتظار نداشتن ازنوشاد طبق گفته جناب رئیس باید عرض کنیم که لطفا اول بصورت معقول جایگاه وپایگاه تنیس روی میز ایران را در سطح آسیا و جهان مشخص فرمایید بعد انتظارات خود را بالا ببرید.

    همین انتظارات غیر کارشناسی و غیر علمی باعث تلقین به نوشاد شده که او حتما میتواند همانند زمانی که در رده زیر ۲۱ ساله ها بود برحریفان غالب شوددرصورتیکه از مدتها قبل این روزها را برای تنیس روی میز کشور پیش بینی کرده و بارها و بارها به شما و مدیر تیمهای ملی مستعفی شما هشدار داده بودیم اما هرگز شما به این روزها فکر نکرده بودید زیرا کسی به فکر این چیزها نبود بلکه تنها فکر و ذکر آقایان سفرهای بادآورده و گلچین شده و عدم برگزاری اردو و دیدار مربی و بازیکن در فرودگاه بود.

    جناب زارع پور آقایان فدراسیون نشین محترم ما بار دیگر در همین جا بصراحت اعلام میکنیم که هیچ موفقیت و پیروزی برای تنیس روی میز ایران متصور نمی باشد مگر در مسابقات درجه چندم نه درجه اول جهانی بهتر است آقای زارع پور را کمتر بپیچانید!

    در ارتباط با نظر کمیته فنی شما که قرار است در باره این باخت گزارش دهند چند نکته ضروری به نظر می رسد:

    البته ما برای همه دوستان احترام قائل هستیم اما از شما می پرسم لطفا خدمات مفید اعضای محترم کمیته فنی خود را برای افکار عمومی بیان فرمایید و بصورت مشخص بفرمایید این اعضای محترم چه رزومه و کارنامه و خصوصا در حال حاضر چه توانائیهایی دراین رشته دارند بعد تشریف برده و زیر منبر آنان قرار بگیرید.

    جنابعالی یک طوری از نظر کمیته فنی حرف میزنید که اگر کسی نداند فکر میکند تمام این اعضای محترم تاحالا برای این رشته چه کارهای بزرگی انجام داده ند یا توانایی چه کارهایی را دارند.

    لطفا خیلی انتظار نکشید …. 

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور در گفتگو با پانا:دلیل حذف نوشاد را از قطر اعلام می کنیم!(پاسخ مدیر سایت)!"
    1. جسن ترکان گفت:

      متاسفم.


    تازه ترین اخبار