امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۹:۴۰  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3718
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سعید حجازیان  رئیس هیئت فعال و پرانرژی  وهمچنین یکی از خوش اخلاق ترینهای  تنیس روی میز کشور  است.نام آشنابرای همه پینگ پنگ بازان قدیم و فعلی ایران  است.آقای حجازیان در ورزش آموزش وپرورش  سابقه دیرینه ای دارد و حقیقتا یکی از سرمایه های  پینگ پنگ کشور محسوب می شود. یادآوری می گردد که آقای حجازیان علاوه…

    سعید حجازیان  رئیس هیئت فعال و پرانرژی  وهمچنین یکی از خوش اخلاق ترینهای  تنیس روی میز کشور  است.نام آشنابرای همه پینگ پنگ بازان قدیم و فعلی ایران  است.آقای حجازیان در ورزش آموزش وپرورش  سابقه دیرینه ای دارد و حقیقتا یکی از سرمایه های  پینگ پنگ کشور محسوب می شود. یادآوری می گردد که آقای حجازیان علاوه بر فعالیتهای  ذکر شده در حوزه ناشنوایان هم سری در سرها دارد  و انصافا توانسته است این بخش را بصورت عملی  مطرح نماید.
    نمونه عملی  مدیریت موفق او را باید در گزارشی که در ذیل می آید دنبال کرد:
    این هیئت موفق توانسته است در یک اقدام موفق و بجا تاکنون ۶ مرحله اردو  برگزار کندکه زمان هر اردو بمدت ۱۰ روز می باشدو محل برگزاری این اردوها در تهران و اردبیل وهمچنین تبریز  می باشد.
    تا قبل از پایان سال  ۳ اردوی دیگر در برنامه های این هیئت موفق  وجود دارد.۶نفر از بازیکنان این استان نمونه دردسته برتر قرار دارند که به سرمربیگری آقای عادل علیپور مطلق که یکی از موفق ترین و با سابقه ترین  مربیان می باشد.
    آقای حجازیان همچنین علاوه بر حوزه هیئت تنیس روی میز کرج و آموزش و پرورش  فعالیت مضاعفی در پینگ پنگ ناشنوایان دارند که به برنامه ریزیهای انجام گرفته  ومدیریت نیتجه بخش ایشان پیش بینی می شود که امسال در مسابقات آسیایی  روی یکی از سکوها باشند. که در اینجا جا دارد از مسیولین محترم فدراسیون ناشنوایان جناب  دکتر نظم ده ودکتر اردیبهشت  که کمال همکاری را با این مرد خستگی ناپذیردارند  نهایت تشکر و قدردانی  گردد.
     درحال حاضرمربیان فعال این استان آقایان هادی عرب  /بیرن غفاری/پوریا حجازیان وسهراب طاهریان میباشد.
    در ادامه فعالیتهای این هیئت توانا  میتوان از برگزاری منسجم مسابقات لیگ باشگاهای کرج که برای سومین سال پیاپی برگزار می گرددنام برد. در  آخرین دوره این مسابقات  هفت تیم شرکت داشته  که بترتیب  تیم های شهرداری کرج/متوسطه آموزش پرورش وایران کابین مقامهای اول تا سوم رابدست آوردند .
    در کارنامه این هیئت سخت کوش  میتوان به مقام اول رده بندی نوجوانان کشور/سوم تیمی آموزشگاه ها متوسطه/سوم تیمی نوجوانان کشور/نوجوانان دختر دوم/پیشکوستان ۶۰ سال سوم انفرادی/اول نوجوانان دختر در سال گذشته اشاره نمود .
    همچنین این هیئت افتخار دارد تا بیشترین داوران  فعال  تنیس روی میز  کشور را  رقم زند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "گزارشی از فعالیتهای هیئت موفق استان البرز"
    تازه ترین اخبار