امروز: سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳ | ۲۲:۱۷:۴۰  آخرین بروزرسانی : شهریور ۲۲ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3732
    ارسال خبر چاپ خبر
  • پینگ پنگ کشور زمانی در مسیررشد و پیشرفت خود حرکت خواهد کرد،که تفکر حاکم برآن دستخوش تغییرات اساسی گردد .تفکری که منطبق بر بیان حقایق موجود در این رشته نباشد ،هرگز منجر به رشدآن نخواهد شد.پینگ پنگ کشور  دراین سالها نه تنها هیچ پیشرفتی نداشته است ،بلکه درمسیر سیر نزولی خود رشد چشمگیری داشته است….

    پینگ پنگ کشور زمانی در مسیررشد و پیشرفت خود حرکت خواهد کرد،که تفکر حاکم برآن دستخوش تغییرات اساسی گردد .تفکری که منطبق بر بیان حقایق موجود در این رشته نباشد ،هرگز منجر به رشدآن نخواهد شد.پینگ پنگ کشور  دراین سالها نه تنها هیچ پیشرفتی نداشته است ،بلکه درمسیر سیر نزولی خود رشد چشمگیری داشته است.
    امروزه برنامه ریزی  در این حوزه جدی گرفته نمی شودوبرای سر پوش گذاشتن براین نقیصه بزرگ،طرح شعارهای  انحرافی جایگزین توجه جدی به مسائل اساسی در پینگ پنگ کشور  می گردد.پینگ پنگ کشور  زمانی رشد خواهد کرد ،که اندیشه حاکم بر آن درصدد کتمان حقایق نباشد .
    کتمان حقایق وپرداختن به موضوعات انحرافی در پینگ پنگ نه تنها به رشد آن کمک نخواهد کرد، بلکه با گذشت زمان وشرکت در رویدادهای مهم بین المللی آثار وتبعات عدم توجه به آن مشخص خواهد شد،که به ناچار برای توجیه مجددا……….. آن مجبور به طرح موضوعات انحرافی دیگر می گردد.امروزشعار انحرافی سطح پایین ورزش کشورکه دلیلی برای توجیه شکست  های ورزشی  از سوی مسئولین مطرح می گردد، به اندازه شعار رشد این رشته بی پناه؛ بی اساس وکذب می باشد.
    تمسک به چنین شعارهای برای توجیه شکست  های ورزشی ناشی از تفکری است که نمی خواهد حقایق موجود درورزش کشور آشکار شودوکتمان حقایق را تنها راه حیات خود وتداوم بر حاکمیت ویا نفوذ در حاکمیت فدارسیون می بیند.
    شایسته است مسئولین وزارت  ورزش با توجه به مشخص شدن  مسائل و مشکلات وهمچنین نتایج حاصل از مسابقات که باعث روشن شدن حقایق عدم رشد ورزش  کشوردر سطح بین المللی گردید ، از تفکر حاکم بر ورزش که بر اساس کتمان حقایق بنا شده است، حمایت نکنند ودرصدد توجه ویژه به ورزشکاران وپیشکسوتان ومربیان معترض و جذب آنان باشند. توجه ویژه به پینگ پنگ زمانی محقق می گردد که حقایق موجود این رشته چه حاکمیت و طبف مخالف مشخص وبراساس آن راهکارهای مناسب اتخاذ گردد.عدم توجه به واقعیت های موجود در ورزش نه تنها به رشد ورزش منجر نخواهد شد،بلکه به مرور به تباهی پینگ پنگ   نیز کمک خواهد کرد.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "پینگ پنگ نیازمند تفکری منطبق بر واقعیت"
    تازه ترین اخبار