امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۸:۵۷:۴۶  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37386
    ارسال خبر چاپ خبر
  • رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد مسابقات لیگ تنیس روی میز گفت: امسال مسابقات لیگ با کیفیت بالاتری برگزار شد که یکی از دلایل بالا رفتن کیفیت این رقابت ها حضور بازیکنان خوب در تمامی تیم هاست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از شبکه ایران  محمد زارع پور ادامه…

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد مسابقات لیگ تنیس روی میز گفت: امسال مسابقات لیگ با کیفیت بالاتری برگزار شد که یکی از دلایل بالا رفتن کیفیت این رقابت ها حضور بازیکنان خوب در تمامی تیم هاست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از شبکه ایران  محمد زارع پور ادامه داد: البته محدودیت هایی از حضور اسپانسرهای بخش خصوصی در لیگ تنیس روی میز وجود دارد که این محدودیت ها باید برداشته شود تا لیگ مان از نظر اسپانسر و تامین هزینه های برگزاری مسابقات مشکلی نداشته باشد.

     

    وی تصریح کرد: باید شرایطی فراهم شود تا بخش خصوصی حمایتش بیشتر شود چرا که یکی از راه های پیشرفت ورزش سرمایه گذاری بخش خصوصی در آن است.

     

    زارع پور بیان داشت: پیش از این قرار بود لیگ ۹۱ با حضور ۸ تیم برگزار شود اما ۲ تیم به دلیل مشکلات مالی نتوانستند در لیگ امسال حضور یابند، مثلا تیم ذوب آهن به دلیل بدهی سال های گذشته نتوانست در لیگ امسال حضور یابد.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز افزود: ۶ تیم در لیگ امسال حضور دارند که تیم های خیلی قدرتمند و خیلی ضعیفی نیستند و تمامی تیم ها از نظر فنی وضعیت مشابهی دارند و این موضوع موجب بالا رفتن کیفیت لیگ شده است.

     

    وی در مورد افت رتبه نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی گفت: باید به نوشاد عالمیان فرصت داد، نوشاد دیگر در رنکینگ جوانان حضور ندارد و نام او تنها در بخش رنکینگ بزرگسالان دیده می شود.

     

    زارع پور ادامه داد: تمامی بازیکنان خوب تنیس روی میز در دنیا دوست دارند که با نوشاد رقابت کنند چرا که با برد در مقابل او می توانند رنکینگشان را ارتقاع ببخشند البته این موضوع برای خود عالمیان هم خوب است چرا که او فرصت دارد تا به وضعیتش در رنکینگ جهانی سروسامان دهد.

     

    وی بیان داشت: رکود نوشاد عالمیان در بازی های جهانی قبلا برای او تجربه شده است که امیدوارم این موضوع تکرار نشود، برای مقابله با این موضوع ۲ الی ۳ مسابقه خوب برای نوشاد عالمیان در نظر گرفتیم.

     

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد مسابقات جهانی تنیس روی میز گفت: ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات جهانی تنیس روی میز در بخش انفرادی برای بالا بردن رنکینگ جهانی شان در این مسابقات با تمام قدرت حضور خواهند داشت.

     

    وی در پایان افزود: برای تیم ملی تنیس روی میز چند اردوهای داخلی و خارجی در نظر گرفته ایم که اردوی برون مرزی آن در اتریش برگزار خواهد شد و اردوهای داخلی نیز در تهران و شهرهای دیگر کشورمان برگزار می شود.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور:محدودیت های بخش خصوصی برداشته شود / بازیکنان بزرگ دنیا دوست دارند با عالمیان رقابت کنند"
    1. مدیر سایت گفت:

      به نام خدا
      با سلام
      آقای زارع پور
      احتراما،وقتی یک رویه راکت بالای دویست هزار تومان می باشد و یک چوب بصورت تقریبی حدود نیم ملیلون تومان روبه بالا وقیمت یک توپ تنیس روی میز حدود سه هزار وپانصد تومان آن هم با توجه به وضعیت اقتصادی موجود !کدام خانواده میتوانند برای فرزندان خود یک راکت تهیه کنند؟؟
      حتما حضرتعالی به جیب خودتان توجه فرموده اید!مردم بیچاره در نان شب خود وامانده اند!
      باتشکر


    تازه ترین اخبار