امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۱۵:۳۱  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37555
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: ورودی مسابقات را امروز نه اما تا پایان سال پرداخت خواهیم کرد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه فدراسیون تنیس روی میز گفته است که دانشگاه آزاد برای پرداخت ورودی مسابقات تا پایان…

     

    سرپرست تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد گفت: ورودی مسابقات را امروز نه اما تا پایان سال پرداخت خواهیم کرد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،حمیدرضا صابری در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه فدراسیون تنیس روی میز گفته است که دانشگاه آزاد برای پرداخت ورودی مسابقات تا پایان امروز فرصت دارد، اظهار داشت: امروز ورودی را پرداخت نمی‌کنیم و همانند دوره‌های گذشته تا پایان سال با فدراسیون تسویه حساب می‌کنیم. فردا هم مقابل پتروشیمی نوری بازی خواهیم کرد و مشکلی وجود ندارد.

     

    وی ادامه داد: این بازی قرار بود همان روز پنجشنبه برگزار شود، اما به دلیل اینکه بازیکنان پتروشیمی در تهران نبودند، به روز یکشنبه موکول شد.

     

    سرپرست تیم دانشگاه آزاد گفت: تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد که چندین سال در تنیس روی میز سابقه دارند و بازیکنان ملی پوش در این تیم هستند، باید حمایت شوند، آن وقت می‌گویند اگر ورودی را ندهید، حذف می‌شوید.

     

    صابری با اشاره به حضور بازیکنان در تیم ملی گفت: بازیکنانی مانند افشین نوروزی و محمدرضا اخلاق پسند چرا نباید در تیم ملی باشند؟ این بازیکنان از بزرگان تنیس روی میز هستند که می‌توانند کمک‌های زیادی به جوانان بکنند. تیم ملی با حضور این ۲ نفر قدرتمند می‌شود.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "صابری:ورودی لیگ را امروز پرداخت نمی‌کنیم/ جای نوروزی و اخلاق‌پسند در تیم‌ملی خالی است"
    تازه ترین اخبار