امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۰۹:۴۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۹ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37571
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هدف از مسابقات باشگاهی، صرف‌نظر از بحث رقابت، کشف نیروهای جدید و حفظ آمادگی ملی‌پوشان است و عرصه‌ای برای کسب تجربه ورزشکاران جوان نیز محسوب می‌شود.     مسابقات باشگاهی تنیس‌روی میز سال ۹۱ بانوان با برگزاری رقابت‌های مرحله برگشت پایان می‌یابد.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این مرحله نمایندگان استان‌های…

    هدف از مسابقات باشگاهی، صرف‌نظر از بحث رقابت، کشف نیروهای جدید و حفظ آمادگی ملی‌پوشان است و عرصه‌ای برای کسب تجربه ورزشکاران جوان نیز محسوب می‌شود.

     

     

    مسابقات باشگاهی تنیس‌روی میز سال ۹۱ بانوان با برگزاری رقابت‌های مرحله برگشت پایان می‌یابد.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور، در این مرحله نمایندگان استان‌های خوزستان، کرمان(مجتمع نیکوکاری رعد)، گیلان، مازندران، همدان، فارس، مرکزی، خراسان‌رضوی، زنجان، اصفهان و آسایشگاه کهریزک با هم روبرو خواهند شد.

     

    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز با اعلام این خبر گفت: مسابقات مرحله برگشت با حضور ۸۰ ورزشکار در دو گروه سنی بزرگسالان و جوانان برگزار خواهد شد.

     

    رقیه میربابایی افزود: رقابت‌های بزرگسالان در دو کلاس نشسته و ایستاده با حضور ۱۳ تیم و رده سنی جوانان نیز با حضور ۸ تیم در دو کلاس نشسته و ایستاده برگزار می‌شود و نتایج نهایی بر اساس محاسبه امتیازات مرحله رفت و برگشت اعلام خواهد شد.

     

    نایب رئیس انجمن تنیس روی میز با اشاره به حضور تمامی ملی‌پوشان در رده‌های سنی خاطرنشان کرد: در رقابت‌های مرحله رفت و برگشت، ملی‌پوشان رده‌های سنی مختلف حضور داشتند که این امر به حفظ آمادگی و نیز ایجاد فضای رقابتی بین ورزشکاران کمک می‌کند.

     

    میربابایی درخصوص برگزاری اردوهای آمادگی تیم ملی جوانان گفت: به تازگی ملی‌پوشان جوان برای آمادگی حضور در مسابقات پارآسیایی مالزی، اولین مرحله تمرینات خود را پشت سر گذاشتند و تمامی آنها نیز در مسابقات باشگاهی حضور داشتند. سایر مراحل اردو نیز تا زمان اعزام به این رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

     

    وی افزود: هدف از مسابقات باشگاهی، صرف‌نظر از بحث رقابت، کشف نیروهای جدید و حفظ آمادگی ملی‌پوشان است و عرصه‌ای برای کسب تجربه ورزشکاران جوان نیز محسوب می‌شود.

     

    این مسابقات از یکم تا چهارم اسفندماه به میزبانی همدان برپاست.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رقیه میربابایی خبرداد؛ برگزاری مرحله برگشت مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بانوان"
    تازه ترین اخبار