امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۴۰:۰۰  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۱ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37607
    ارسال خبر چاپ خبر
  • سیده زهرا علوی همچنان بربام ایران. مرحله دوم مسابقات انتخابی دسته برتر جوانان دختر با قهرمانی  فاطمه جمالی فر ونائب قهرمانی زهرا علوی  به کار خود پایان داد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات مرحله دوم انتخابی دسته برتر جوانان دختر به میزبانی اهواز با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد. در این…

    DSC03991

    سیده زهرا علوی همچنان بربام ایران.

    مرحله دوم مسابقات انتخابی دسته برتر جوانان دختر با قهرمانی  فاطمه جمالی فر ونائب قهرمانی زهرا علوی  به کار خود پایان داد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،مسابقات مرحله دوم انتخابی دسته برتر جوانان دختر به میزبانی اهواز با شناخت قهرمانان به کار خود پایان داد.

    در این مسابقات که در سالن اختصاصی وبسیار زیبای بانوان مناطق نفت خیز اهواز برگزار گردید شاتزده نفر از برترینهای دختر جوان سرتاسر کشور به مصاف هم رفتند وبصورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند.

    در این دور از مسابقات خوزستانیها با پنج بازیکن و البرزیها با چهار بازیکن حضوری برجسته داشتند که در نهایت این فاطمه جمالی فر بود که با غلبه برتمام حریفان مقام قهرمانی را از آن خود کرد.جمالی فر در مرحله اول این مسابقات به مقام پنجمی رسیده بود.

    سیده زهرا علوی که در مرحله اول این مسابقات توانسته بود با ۱۵پیروزی پیاپی به مقام قهرمانی برسد در این دور از مسابقات به مقام نائب قهرمانی بسنده نمود.صبا صفری دختر نوجوان مازندرانی که در دور اول مقام سومی این مسابقات را از آن خود نموده بود در مرحله دوم این رقابتها نیز مقام سومی خود را حفظ کرد.

    بهاره بابادی وند که سال اول رده جوانان خود را تجربه میکند با ارائه بازیهای قابل قبول به مقام چهارمی این مسابقات دست یافت.دیگر بازیکنان از قبیل مهشید اشتری وپانیذ ویزواری و به دلیل سن کم و رشد مناسب آینده خوبی خواهند داشت.

    نتایج  این مسابقات به شرح زیر تقدیم میگردد:

    ۱- فاطمه جمالی فر با ۳۰ امتیاز۲- سیده زهرا علوی با ۲۸ امتیاز۳-صبا صفری با ۲۶ امتیاز۴-بهاره بابادی وند با ۲۶ امتیاز۵-غزاله ملاطلب با ۲۶ امتیاز۶-مهشید اشتری با ۲۵ امتیاز۷-مریم معظمی با ۲۵ امتیاز۸-رضوان کشاورزی با ۲۳ امتیاز۹-فاطمه زهرا مختار رضایی با ۲۳ امتیاز۱۰ -فاطمه بهجت با۲۱ امتیاز۱۱-سعیده مختاری مقدم با ۲۰ امتیاز۱۲-پانیذ ویزواری با ۱۹ امتیاز۱۳-مینا عابدی با ۱۹ امتیاز۱۴-آوا علیزاده با ۱۷ امتیاز۱۵-مریم فرعی با ۱۵ امتیاز۱۶-نوشین میرعلایی با۱۲ امتیاز

    بازهم سیده زهرا علوی به مقام قهرمانی دست یافت و این بار در مجموع دو دور مسابقات دسته برتر جوانان کشور!

    از مجموع ۱۰ نفر راه یافته جهت انتخابی تیم ملی سه نفر خوزستانی و سه نفر البرزی ودونفر مازندرانی ویک نفر اصفهانی و یک نفر خراسان رضوی می باشند.

    در مجموع دو دور برگزاری این مسابقات نتایج زیر بدست آمد:

    ۱- سیده زهرا علوی(خوزستان) با ۵/۱۵ امتیاز

    ۲- صبا صفری (مازندران)با ۱۴ امتیاز

    ۳-فاطمه جمالی فر (البرز) با ۱۴ امتیاز

    ۴-مهشید اشتری(خراسان رضوی)۱۳ امتیاز

    ۵-غزاله ملاطلب(البرز) با ۵/۱۲ امتیاز

    ۶-مریم معظمی (البرز)با ۹ امتیاز

    ۷-بهاره بابادی وند (خوزستان)با ۸ امتیاز

    ۸-فاطمه مختار رضایی(مازندران) با۵/۷ امتیاز

    ۹-نوشین سادات میرعلایی (اصفهان) با ۶ امتیاز

    ۱۰-فاطمه بهجت(خوزستان) با ۵/۵ امتیاز

    جدول مسابقات:

    12345

    DSC03983

    کادر داوری این مسابقات عبارتند بودند از:

    سرداور این مسابقات خانم فرخنده سلیمانی داور بلوبچ کشورمان و کمک سرداور خانم لیلا سلیمانی بودند.کادر داوری عبارتند از :خانمها: ندا خلعتبری -اکرم سیستانی -شهین حاصلی-زهراکرم زاده-فاطمه حسین پور-مهناز امینی -سرداری ومنجزی که همگی آنها از خوزستان می باشند.

    فرخنده سلیمانی داور بلوبچ

    فرخنده سلیمانی داور بلوبچ

     

     

    خانمها خلعتبری و سیستانی کادر داروی وهمچنین از مربیان زحمت کش ماهشهر

    خانمها خلعتبری و سیستانی کادر داوری وهمچنین از مربیان زحمت کش ماهشهر

     

    خانم زهرا لیموچی نائب رئیس محبوب هیئت تنیس روی میز خوزستان

    خانم زهرا لیموچی نائب رئیس محبوب هیئت تنیس روی میز خوزستان

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات دسته برتر جوانان دختر مرحله دوم (اهواز)-تصویری+جدول مسابقات"
    1. مهدی موُذن گفت:

      بادرودبرخانواده علوی وبالاخص سکارخانم زهراعلوی ازدیدن پیروزی دیگر شما
      خرسندیم.باآرزوی درخشیدن شمادربزرگترین رویدادورزشی جهان.ومن الله توفیق….

    2. آقای علوی خدمت شما نیز جا دارد خسته نباشید عرض کرد

    3. اشتری گفت:

      باسلام خدمت کلیه دختران جوان و مبارز تنیس روی میز وآینده سازان این رشته ورزشی وبا عرض خسته نباشید به برگزارکنندگان ویک خسته نباشید به دختر عزیزم مهشید که می دانم چقدر دارد برای اینکه افتخار بیافریند زحمت می کشد تلاش و مبارزه ات ستودنی است

    4. پرويز نوذري گفت:

      سیده زهرا علوی کسب مقام قهرمانی در مجموع دو مرحله مسابقات پینگ پنگ دسته برتر جوانان کشور را که افتخاری بزرگ برای استان و ماهشهر می باشد به شما و پدر گرامیتان که در رشد و پرورش شما زحمت های زیادی کشیده اند ،تبریک می گویم.

      پرویز نوذری
      رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان بندرماهشهر

    5. چمال فتاحی گفت:

      با عرض سلام
      زهرا خانم علوی کسب مقام اول در دو دور مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان را به شما تبریک عرض مینمایم.و سرکار خانم بهاره بابادیوند تلاش و همت ستودنی شما و کسب عنوان چهارم در دور دوم مسابقات نشان دهنده همت والای شما میباشد به امید قهرمانی تمامی شیر زنان خوزستانی-تبریک صمیمانه به خانمها کشاورزی،بهجت،و آوا خانم نونهال دوس داشتنی

    6. بخشنده گفت:

      با سلام
      کسب عنوان قهرمانی جوانان دختر توسط سیده زهرا علوی ، حضور در جمع ۴ نفر برتر جوانان کشور توسط بهاره بابادیوند و همچنین حضور در جمع ۱۰ نفر برتر توسط فاطمه بهجت و همچنین حضور آوا علیزاده و رضوان کشاورزی در جمع ۱۶ نفر اول جوانان کشور را حضور ورزشکاران شایسته استان و مربیان بسیار زحمت کش آنان و کمیته محترم بانوان و اعضاء محترم هیأت تنیس روی میز تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشید .

    7. نازیلا نقیبی گفت:

      زهرا جون دختر مهربان ودوست داشتنی تبریک میگم, قهرمان همیشه قهرمانه حتی اگه روی سکوی دوم باشه. به بهاره عزیز وبا اخلاق هم تبریک میگم. سلامتی وموفقیت هردوی شما عزیزان رادر تمامی مراحل زندگی از خداوند متعال آرزومندم.

    8. محمدیان گفت:

      سلام به خانم مهربون نقیبی عزیز
      امیدورام حالتون خوب باشه اما زهراجون بازم در مجموع دو دوراول شده وروی سکوی قهرمانی هستش

    9. نازیلا نقیبی گفت:

      سلام به همه دوستان وهمکاران محترم وبازیکنان عزیزی که به من لطف دارن بله درسته زهرا جون در مجموع قهرمانه من تبریک قهرمانی رو قبلا به دختر عزیزم گفتم این تبریک فقط مربوط به مسابقه دوم بود.

    10. کلیدری گفت:

      با سلام به همه افتخار آفرینان وتبریک به مهشید اشتری دختر تلاشگر استان از اینکه توانستی در رده جوانان در رده چهارم قرار بگیری به خودمان می بالیم به پدر و مادر تلاشگرت خسته نباشید وبه تونیز خداقوتی تقدیم می کنم

    11. مهرانی گفت:

      سلام. من وظیفه ی خودم می دونم که بیشتر از همه به فاطمه ی عزیز تبریک بگم که با وجود سن کمتر از بقیه ی دوستان در این دوره بدون باخت به مقام اول رسید.و با توجه به اینکه فاطمه جان مقام اول نوجوانان را هم در دست دارد. مطمئن هستم آینده ی خوبی در پیش دارد.

    12. فرح سیستانی گفت:

      سلام. زهرا جان از اینکه برای چندمین بار در مسابقات کشوری توانستی برای استان خوزستان افتخار آفرین باشی تبریک می گویم و آرزو دارم به مراتب بالاتر دست پیدا کنی .


    تازه ترین اخبار