امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۵:۰۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37783
    ارسال خبر چاپ خبر
  • لیست بازیکنان شرکت کننده در رقابتهای بین المللی هنک کنگ مشخص شد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه به رنکینگ بازیکنان شرکت کننده در این مسابقه کماکان هیچ موفقیتی برای بازیکنان کشورمان متصور نبوده وباید بپذیریم که در طی این چند سال نتوانسته ایم در امر بازیکن سازی و کشف استعدادها موفق عمل…

    لیست بازیکنان شرکت کننده در رقابتهای بین المللی هنک کنگ مشخص شد.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،با توجه به رنکینگ بازیکنان شرکت کننده در این مسابقه کماکان هیچ موفقیتی برای بازیکنان کشورمان متصور نبوده وباید بپذیریم که در طی این چند سال نتوانسته ایم در امر بازیکن سازی و کشف استعدادها موفق عمل نماییم.

    به نظر می رسد که تا زمان نامحدود وخصوصا با شرکت بازیکنان ایران در هر مسابقه بین المللی باید منتظر خبرهای  نه چندان خوش در این زمینه باشیم.

    با اجرای سیاستهای غلط ودر نهایت وقت سوزی محرز وخصوصا تمرکز و توجه بر روی تک بازیکنان لطمات جبران ناپذیری بر پیکره زخمی این رشته وارد آمده که حالا حالا ها باید شاهد عدم موفقیتها و شکستهای پی در پی و خصوصا سقوط حتمی و بدون تردید رنکینگ بازیکنان خوب کشورمان باشیم.

    به نظر می رسد که از حالا به بعد رئیس فدراسیون می بایست بعد از هر حضور بین المللی پاسخگوی عدم موفقیت بازیکنان ایران باشد.دیگر حرفهای تکراری از قبیل عبور سن بازیکنان از امید به بزرگسالان نیز برای افکار عمومی و صاحب نظران رنگ باخته وباید بدنبال بهانه ها و توجیهات جدیدتری باشیم.

    تحت هر شرایطی برای بازیکنان خوب کشورمان آرزوی موفقیت داریم.

    گفتنی است که در این مسابقات ۱۶ نفر در بخش مردان و ۱۶ نفر در بخش خانمها حضور خواهند داشت که در بخش خانمها باید به این لیست نام ندا شهسواری از ایران را نیز اضافه نمود.

    Confirmed-Players-List-1 Confirmed-Players-List-2

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "کاپ آسیا/هنک کنگ/لیست بازیکنان شرکت کننده!(۱)"
    تازه ترین اخبار