امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۴:۰۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۶ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37857
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: دخالتی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشته‌ام و همه چیز را مربی تیم ملی و کمیته فنی تصمیم گرفته‌اند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی در اصفهان در حال برگزاری است که حرف و…

     

    دبیر فدراسیون تنیس روی میز گفت: دخالتی در انتخاب بازیکنان تیم ملی نداشته‌ام و همه چیز را مربی تیم ملی و کمیته فنی تصمیم گرفته‌اند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشوربه نقل از خبرگزاری فارس، اردوی تیم ملی تنیس روی میز در حالی در اصفهان در حال برگزاری است که حرف و حدیث‌های زیادی در مورد این اردو به گوش می‌رسد. از تعداد زیاد غایب‌ها گرفته تا تهیه لیست ملی‌پوشان از سوی دبیر فدراسیون.

     

    این اردو از روز ۲۳ اسفند با غیبت ۴ بازیکن آغاز شد که ۲ نفر از آنها مصدوم بودند و این سوال را به وجود آورد چرا بازیکنی که مصدوم بوده است، به اردو دعوت شده است.

     

    جعفرپور، مربی تیم ملی در این مورد به فارس گفت: ما به دلیل احترامی که به این ملی‌پوشان گذاشتیم دعوت‌شان کردیم و ضمن اینکه بازیکنی که مصدوم است، باید با برگه پزشکی در اردو حاضر شده و با نظر مسئولان تیم ملی اردو را ترک کند یا باقی بماند.

     

    احسان باقری، دبیر فدراسیون تنیس روی میز هم در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود بازیکنان تیم ملی با نظر شما به اردو دعوت شده‌اند، گفت: اولین بار است که این موضوع را می‌شنوم. اصلا اینطور نیست و نباید به این مسائل توجه کنید. همه مسائل در کمیته فنی تصویب می‌شود.

     

    وی در مورد اینکه گفته می‌شود مربی تیم ملی هیچ کاره است، عنوان کرد: هرکسی هر طور دوست دارد می‌تواند فکر کند. همه برنامه‌های تیم ملی را مربی تیم ملی و کمیته فنی تنظیم می‌کنند.

     

    وی در مورد دعوت شدن بازیکنان مصدوم اظهار داشت: ما با فدراسیون پزشکی صحبت کرده‌ایم که وضعیت بازیکنان مصدوم را بررسی کنند و به ما اعلام کنند. همین طور نمی‌شود که بازیکنی بگوید مصدوم است و ما هم قبول کنیم. باید گواهی پزشکی ارائه کنند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "دبیر فدراسیون تنیس روی میز : دخالتی در انتخاب نفرات تیم ملی نداشته‌ام/ بازیکنان مصدوم باید استعلام بگیرند"
    تازه ترین اخبار