امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۲۲:۲۴  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37894
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران از عملکرد خود در سال ۹۱ اظهار رضایت کرد و مسابقات جهانی فرانسه را مهم‌ترین رویداد پیش‌رو در سال جدید دانست.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در مسابقات کاپ آسیا که قرار است در چین برگزار…

    بانوی المپیکی پینگ‌پنگ ایران از عملکرد خود در سال ۹۱ اظهار رضایت کرد و مسابقات جهانی فرانسه را مهم‌ترین رویداد پیش‌رو در سال جدید دانست.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ندا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره حضورش در مسابقات کاپ آسیا که قرار است در چین برگزار شود، گفت: سال گذشته که در این مسابقات حضور داشتم، در گیم شماری نتوانستم به مرحله بعد صعود کنم، اما اگر در این دوره قرعه خوبی در جدول داشته باشم، می‌توانم به مرحله بعد صعود کنم.

     

    وی با بیان این که مسابقات کاپ آسیا در چین از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است، افزود: هر چند رقابت‌های سختی را پیش‌رو دارم، اما امیدوارم بتوانم عملکرد قابل توجهی در این رقابت‌ها داشته باشم.

     

    شهسواری که برای اولین بار است پس از المپیک لندن به مسابقات برون مرزی اعزام می‌شود درباره اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان گفت: تشکیل اردو با حضور حریف تمرینی برایمان مفید خواهد بود، البته معتقدم اردو به خاطر برنامه منسجمی که دارد در هر شرایطی بهتر از آن است که برگزار نشود. اما در حال حاضر فدراسیون به ما اعلام نکرده است که چه زمانی اردو آغاز خواهد شد.

     

    شهسواری مهم‌ترین برنامه خود در سال ۹۲ را حضور در مسابقات جهانی فرانسه دانست و در این باره اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش انفرادی و دوبل برگزار می‌شود و تمام تلاشم این است که بتوانم با بازی قابل قبول رنکینگ خود را ارتقا دهم.

     

    وی با اشاره به سقوط رنکینگ خود در جدول رده‌بندی جهانی، اظهار کرد: زمانی که در مسابقات بین‌المللی شرکت نکردم، بازیکنانی که پایین‌تر از رتبه من بودند، اما در مسابقات حضور داشتند در رنکینگ جهانی بالا آمدند و طبیعی است که رتبه من سقوط کند.

     

    پینگ‌پنگ باز المپیکی ایران افزود: مسابقات کاپ آسیا چین فرصت خوبی است تا بتوانم رنکینگ خود را بهبود بخشم.

     

    شهسواری درباره عملکردش در سال ۹۱ هم معتقد است: امسال توانستم سهمیه المپیک را در پینگ‌پنگ بگیریم و با توجه به تلاشی که داشتم به این اندازه نتیجه‌ گرفتم و از عملکردم راضی هستم.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "ندا شهسواری: امسال از عملکردم راضی بودم"
    تازه ترین اخبار