امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۰:۴۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۷ام, ۱۳۹۱
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ | کد خبر : 37908
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مرحله دوم مسابقه بین ستارگان آسیا واروپا با برتری مطلق آسیایی ها همراه بود. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در مرحله دوم مسابقه بین قاره ای ستارگان آسیا و اروپا این بازیکنان قاره کهن بودند که با برتری مطلق از سد حریف مدعی خود گذشتند. در دیداراول این مسابقه که بین (مارکوس فریتاس) از…

    مرحله دوم مسابقه بین ستارگان آسیا واروپا با برتری مطلق آسیایی ها همراه بود.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،در مرحله دوم مسابقه بین قاره ای ستارگان آسیا و اروپا این بازیکنان قاره کهن بودند که با برتری مطلق از سد حریف مدعی خود گذشتند.

    در دیداراول این مسابقه که بین (مارکوس فریتاس) از ستارگان اروپا و(میزوتانی) از قاره کهن برگزار شد این میزوتانی بود که با نتیجه ۳بر۲ از سد حریف خود عبورکرد ریز نتایج این دیدار:(۱۱:۶, ۹:۱۱, ۱۱:۶, ۱۱:۱۳, ۱۱:۶) می باشد.

    در دیدار دوم این مسابقه که بین (آدریان کریسن)از ستارگان اروپا و(جیانگ تیانی) نماینده آسیا برگزار گردید این بار نیز نماینده آسیایی بود که توانست با نتیجه ۳بر۱ پیروز میدان گردد ریز نتایج این دیدار:(۳:۱۱, ۱۲:۱۰, ۱۱:۷, ۱۱:۸) می باشد.

    دیدار سوم این مسابقه بین ( ولادمیر سامسونوف) نماینده اروپا و(چوانگ چی یوان)نماینده آسیا برگزار شد.در این دیدارنیز همانند سایر دیدارهای قبل این نماینده آسیا بود که توانست با نتیجه ۳بر۱ سامسونوف را شکست دهد وانتقام بازی دور اول مقابل ژان ژیک را بگیرد. ریز نتایج این دیدار:(۱۱:۴, ۸:۱۱, ۱۲:۱۰, ۱۲:۱۰) می باشد.

    در چهارمین دیدار که بین (دیمیتری اوتچاروف )از اروپا و(ژان ژیک) از آسیا برگزار شد این نماینده آسیا بودکه موفق شد با نتیجه قاطعانه ۳بر صفر پیروز گردد.ریزنتایج این دیدار:(۱۱:۸, ۱۱:۲, ۱۱:۹) می باشد.

    دیدار پنجم این مسابقات بین ( چن ویکزین) اراروپا و(جوسی یوک) ار آسیا برگزار گردید که در نتیجه این نماینده آسیا بود که موفق شد با نتیجه ۳بر۱ از سد حریف اروپایی خود عبور کند.ریز نتایج این دیدار:(۱۱:۵, ۷:۱۱, ۱۱:۸, ۱۴:۱۲) می باشد.

    به این ترتیب تیم ستارگان آسیا با نتیجه قاطعانه ۵برصفر از سد تیم ستارگان اروپا گذشت.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "این بار غلبه ستارگان آسیا براروپا (مرحله دوم)"
    تازه ترین اخبار