امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۰:۵۱  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3807
    ارسال خبر چاپ خبر
  • تربیت بدنی اداره کل کار واموراجتماعی ازسرپرستان و بازیکنان تیم های برتر  تنیس روی میز کارگران استان خوزستان تجلیل کرد. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اهواز؛سرپرستان و  بازیکنان تیم های اول تا سوم مسابقات پینگ پنگ کارگران استان خوزستان که در محل این  اداره کل حضور یافتند ، جام قهرمانی و هدایای…

    تربیت بدنی اداره کل کار واموراجتماعی ازسرپرستان و بازیکنان تیم های برتر  تنیس روی میز کارگران استان خوزستان تجلیل کرد.
    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور از اهواز؛سرپرستان و  بازیکنان تیم های اول تا سوم مسابقات پینگ پنگ کارگران استان خوزستان که در محل این  اداره کل حضور یافتند ، جام قهرمانی و هدایای خود را از معاونت پشتیبانی، و رییس  تربیت بدنی کارگران این اداره کل دریافت کردند.
    محمدرضاکردزنگنه در جمع ورزشکاران و اعضاء کادر فنی تیم های برتر خاطرنشان  ساخت: ورزش کارگران استان دارای پتانسیل هایی است که می تواند زمینه حضور  در ورزش قهرمانی کشور را فراهم  آورد.
    وی با اشاره به قهرمانی های متعدد ورزشکاران کارگر استان خوزستان در  مسابقات کارگران کشور در رشته های مختلف مثل فوتبال ، فوتسال ، شنا ، وزنه برداری ،  کشتی فرنگی و …… تصریح کرد:
    در ورزش کارگران رشته هایی وجود دارد که در این سالها سرمایه گذاری خوبی  صورت گرفته و اکنون نتایج آن را می بینیم و البته باید این سرمایه گذاری به کلیه  رشته ها تسری پیدا کند و رشته های دیگر نیز در سطح کشور  حرفی برای گفتن داشته  باشند.
    معاون پشتیبانی اداره کل کار واموراجتماعی خوزستان با تاکید بر اهمیت ورزش  در محیط های کارگری گفت: اگر بخواهیم نیروی کار سالم داشته باشیم  و تولید رونق پیدا کند باید به ورزش کارگران  اهمیت بدهیم کما این که در طول این سالها اداره کل کار واموراجتماعی خوزستان این  دغدغه را احساس کرده و یکی از اولویت های خود را نیز اهتمام به این امر مهم اختصاص  داده و وجود پروژه های بزرگ ورزشی و ورزشگاههای مجهز کارگری در سطح استان شاهدی بر  این ادعاست.
    گفتنی است مسابقات تنیس روی میز کارگران استان خوزستان با حضور ۱۰ تیم   و در دو گروه برگزار شد که تیم های شرکت  برق منطقه ای خوزستان تیم مخابرات استان خوزستان و تیم شرکت پولاد گستر جنوب به  ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را کسب کردند.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    نظرات کاربران در "تجلیل از تیم تنیس روی میز کارگری خوزستان"
    تازه ترین اخبار