امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۷:۱۸  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 38088
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بدون شک تغییرات در فدراسیون تنیس روی میز الزامی و حتمی به نظر می رسد! با توجه به آنچه که بر سر تنیس رو ی میز کشور آمده و بدون تعارف تمام زیربناهای اصلی این رشته از بین رفته و یا در حال از بین رفتن می باشد، انتخاب مدیری توانمند و مقتدر که خصوصیات…

    1345219182_23

    بدون شک تغییرات در فدراسیون تنیس روی میز الزامی و حتمی به نظر می رسد!

    با توجه به آنچه که بر سر تنیس رو ی میز کشور آمده و بدون تعارف تمام زیربناهای اصلی این رشته از بین رفته و یا در حال از بین رفتن می باشد، انتخاب مدیری توانمند و مقتدر که خصوصیات آن در ادامه خواهد آمد به یک نیاز مبرم واساسی مبدل شده است.

    با توجه به اوضاع جاری یکی از خصوصیات چنین مدیری فراجناحی نگری وی بوده که این خصوصیت میتواند نقش بسزایی در تجمیع اهالی اصلی این رشته که تاکنون به حاشیه رانده شده بودند را بازی نماید.

    یکی از خصوصیات مدیر ویا رئیس موفق و مورد وثوق فدراسیون تنیس روی میز بعدی جذب حداکثری و دفع حداقلی از اهالی شریف این رشته یعنی پینگ پنگی ها می باشد.اتفاقی که در فدراسیون فعلی با توجه به توصیه های مکرردلسوزان غیر وابسته و منفعت طلب هرگز رخ نداد و مبدل به یک اشکال و ضعف عمده گردید.

    یکی دیگر از ویژگیهای سرپرست یا رئیس موفق وبدون تنش برای فدراسیون بعدی ، استفاده از تمام توان و پتانسیل افراد متخصص این رشته در حداکثر مسئولیتهای مختلف می باشد.منظور ما واضح وشفاف است یعنی اینکه هر کس می بایست سر جای خود قرار بگیرد وپستها و مسئولیتها می بایست در شان و عملکرد افراد تقسیم گردد.

    ویژگی مهمی که نمی توان از آن چشم پوشید این است که این مدیر توانمند با استقلال کامل وبدون وابستگی به هیچ گروه و دسته و باندی ودر یک کلام بدون وام داری به این و آن ، با مشورت صاحب نظران این رشته تصمیمات کلان را عملیاتی نمایند.

    ویژگی مهم دیگر سرپرست یا مدیر بعدی دست پاکی وچشم پاکی و مقید بودن واقعی به ارزشها و دینداری وخداترسی و شایسته سالاری می باشد.

    مطمئنا اگر بخواهیم از دیگر شرایط با اهمیت سرپرست یا رئیس بعدی فدراسیون نام ببریم یکی آن است که می بایست فدراسیون تنیس روی میز را از وجود افرادی که دارای سوء شهرت و مسائل و مشکلات وشبهات اخلاقی و مالی هستند پاکسازی کامل و قاطع نماید.البته در این بین افراد منفعت طلب و سود جو را نیز نباید از یاد برد.

    از دیگر خصوصیات سرپرست یا رئیس موفق بعدی فدراسیون می توان به ذی نفوذ بودن اشاره نمود تا از این نفوذ بتوان به سود این رشته، نهایت استفاده را کسب نمود.

    به اعتقاد ما، سرپرست یا رئیس بعدی حتما نباید از خانواده محض این رشته انتخاب و معرفی گردد والبته نباید دل خود را به این موضوع خوش نماییم زیرا وزارت ورزش است وهزار فراز ونشیب هرچند اگر از جنس خانواده تنیس روی میز باشدبهتر به نظر می رسد   بلکه همین که دارای خصوصیات اشاره شده باشد با اندکی پیشینه در این رشته می تواند با مشورت و تفیض اختیارات فنی به اهل فن این رشته بعنوان مدیری موفق و با خروجی قابل قبول عمل نماید.اعتقاد داشتن به پینگ پنگیها و سپردن کار ها به دست آنان میتواند طلایی ترین دوران را برای این رشته رقم بزند.

    ادامه دارد….

    مدیر سایت:سید منصور علوی

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس بعدی فدراسیون پینگ پنگ چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟(۱)"
    تازه ترین اخبار