امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۱:۱۶:۱۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۴ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۴ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38141
    ارسال خبر چاپ خبر
  • مسابقات یورو افریقا با حضور ۱۲ کشور و۴۸ بازیکن در قاهره برگزار گردید. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها  در بخش انفرادی بزرگسالان و زیر۲۱ ساله ها برگزار گردید. در بخش انفرادی بزرگسالان( سالیفو )از کشورفرانسه با رنگینگ جهانی ۱۵۱ برسکوی قهرمانی ایستاد.(مارک دوران)از کشور اسپانیا دارای رنکینگ جهانی ۱۶۸ به نائب قهرمانی…

    imagesCAMCG7W5

    مسابقات یورو افریقا با حضور ۱۲ کشور و۴۸ بازیکن در قاهره برگزار گردید.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،این رقابتها  در بخش انفرادی بزرگسالان و زیر۲۱ ساله ها برگزار گردید.

    SALIFOU Abdel-Kader

    SALIFOU Abdel-Kader

    در بخش انفرادی بزرگسالان( سالیفو )از کشورفرانسه با رنگینگ جهانی ۱۵۱ برسکوی قهرمانی ایستاد.(مارک دوران)از کشور اسپانیا دارای رنکینگ جهانی ۱۶۸ به نائب قهرمانی رسید.

    Marc-Duran

    Marc-Duran

    عمر عصار مصری از کشور میزبان و احمت لی از ترکیه به مقلم سومی بسنده کردند.

    در بخش بانوان بزرگسال نیز (ماریا دولگیخ)از کشور روسیه دارای رنکینگ شماره ۲۰۰ به مقلم قهرمانی دست یافت.(دینا مشرف) از کشور میزبان دارای رنکینگ جهانی ۱۵۷ به مقام دوم رسید.سه چوآ از جمهوری چک وکرتای ازمجارستان بصورت مشترک سوم شدند.

    در بخش زیر ۲۱ ساله های آقایان (ژولین این دهبرگ)از کشوربلژیک به مقام نخست رسید و عمر عصار مصری به مقام دومی بسنده کرد.محمد شومن وخالد عصار از کشور میزبان بصورت مشترک به مقام سومی رسیدند.نکته جالب در این مسابقات  این بود که برادران عصار روبروی هم قرار گرفتند که در نتیجه این عمر بود که بربرادر خود غالب شد و به فینال راه یافت.

    در بخش بانوان زیر ۲۱ ساله (دینا مشرف) از کشور مصر مدال طلا را برگردن آویخت و (یانا نوسکو وا) از کشورروسیه به مقام دوم دست یافت.

    آنا بلازکو از روسیه ونادین از کشور مصر بصورت مشترک به مقام سومی رسیدند.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پایان مسابقات یورو افریقا در مصر!"
    1. amidi گفت:

      با سلام واقعا حیف شد حضور ملی پوشان ما در این مسابقات میتوانست در ارتقائ رنکینگ انها خیلی موثر باشد. کاش اعضائ محترم کمیته فنی و شورای برون مرزی قدری به مسائل ریز فنی توجه مینمودند.حداقل میشد یکی از باشگاهها را اعزام نمود


    تازه ترین اخبار