امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۴:۵۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۲۸ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38384
    ارسال خبر چاپ خبر
  • هیأت استان خوزستان از قهرمانان ، مربیان ، داوران ، ورزشکاران ، هیأتهای شهرستانها و کلیه دست اندر کاران این هیأت به دلیل کسب رتبه دوم کشور تشکر و قدر دانی می نماید. هیأت تنیس روی میز استان خوزستان مراتب تقدیر و تشکر خود را از بازیکن ملی پوش با سابقه شاخص خود ، سیده…

    208608_HS9tZBahUntitled

    هیأت استان خوزستان از قهرمانان ، مربیان ، داوران ، ورزشکاران ، هیأتهای شهرستانها و کلیه دست اندر کاران این هیأت به دلیل کسب رتبه دوم کشور تشکر و قدر دانی می نماید.
    هیأت تنیس روی میز استان خوزستان مراتب تقدیر و تشکر خود را از بازیکن ملی پوش با سابقه شاخص خود ، سیده زهرا علوی که برای چندمین بارمتوالی  توانست با اقتدار قهرمان تیم ملی جوانان ایران شود و باعث عزت و آبروی استان و کشور عزیزمان باشد ابراز میدارد.جدای از قهرمانی در رده جوانان سیده زهرا علوی توانست با شایستگی به جمع ۱۶ نفر برتر بزرگسالان کشور راه یابد که امیدواریم طی سال ۹۲ و سالهای بعد با تمرینات منظم تر و با پشتکار خوب خود بتواند نه تنها در جمع ۱۶ نفر دسته برتر بزرگسالان بماند بلکه خیز بلندی برای انتخاب شدن در تیم ملی بزرگسالان بردارد .

    یادآوری می گردد که سیده زهرا علوی بعنوان اولین دختر ملی پوشی که در سن نوجوانی وارد رنکینک جهانی شده است در کشور و استان زرخیز خوزستان ماندگار گردیده است.

    دیگر بازیکن شایسته کشور و استان خوزستان آقای سروش امیری نیا بازیکن خوب آبادانی استان خوزستان است که او هم توانست در سال ۹۱ با شایستگی مقام قهرمانی تیم ملی را از آن خود کند و بار دیگر شایستگی خود را نشان دهد که ایشان نیز باعث عزت و آبروی استان و کشور عزیزمان میباشد .جا دارد از پیشرفت چشمگیر آقای حامد باشت باوی در سال ۹۱ یاد کرد که نامبرده توانست در سال ۹۱ با بردهای خوب خود آینده بسیار خوبی را در سال ۹۲ برای خود رقم بزند .

    تیم خردسالان خوزستان توانست با ترکیبی از علیرضا بابادی وند ، حسام فاطمی زاده و مبین قراچه با مربی گری صمد صالحی بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی کشور خردسالان تکیه زند که نوید بسیار خوبی برای آینده تیمهای پایه استان خوزستان بشمار میرود و همچنین در مسابقات انفرادی علیرضا بابادی وند توانست با شایستگی مقام سوم انفرادی مسابقات خردسالان را از آن خود کند که برای این عزیزان و مربیان بازیکن ساز آنان آرزوی موفقیت و سعادت را داریم . البته ناگفته نماند که در سال ۹۰ نیز تیم خردسالان خوزستان با مربی گری آقای حسن علی پور مربی کار بلد و زحمت کش خرمشهری توانسته بود مقام سوم خردسالان را کسب نماید ، که جا دارد از زحمات این بزرگوار نیز تشکر و قدردانی گردد .

    در این میان متأسفانه حذف ناعادلانه افشین نوروزی ستاره بی چون و چرای استان و کشور از انتخابی تیم ملی بزرگسالان بزرگترین اتفاق ناگوار برای استان خوزستان بود که علیرغم پیگیری های زیاد از مجرای قانونی نتوانستیم آنگونه که باید به اهداف خود دست یابیم ولی با افتخار عرض میکنیم نام افشین نوروزی برای همیشه در خوزستان و کشور ثبت شده است و هیچگاه نام وی و شخصیت دوست داشتنی وی از ذهن هیچکدام از خوزستانی های با غیرت محو نخواهد شد و حتی اگر روزی پینگ پنگ بازی نکند باز هم همانقدر نزد ما عزیز خواهد بود .

    کسب مقامهای قهرمانی این عزیزان باعث شد تا در سال ۱۳۹۱ استان زرخیز به رتبه دوم استانهای کشور (بعد از تهران) دست پیدا کند که بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از این عزیزان اعلام میکنیم .

    در اینجا از زحمات رؤسای محترم هیآت های شهرستانها ، مدیران محترم باشگاهها ، دبیران محترم هیأت شهرستانها ، مربیان بسیار زحمت کش و بازیکنان نجیب و با وقار خوزستانی و همچنین داور گمنام و زحمت کش استان خوزستان تقدیر و تشکر ویژه ای داریم و جا دارد از ورزشکاران شاخص خود که در رده بندی های کشور افتخار آفرینی کردند در قسمت آقایان (افشین نورزی،حاج اکبر بهمنی،پژمان بخشنده،علی جابری،شاکر شجیراتی،حامد باشت باوی،سروش امیری نیا،امیر چراغیانی،علیرضا بابادی وند،حسام فاطمی زاده،مبین قراچه)و در قسمت خانمها(سیده زهرا علوی،بهاره بابادی وند،رضوان کشاورزی،فاطمه بهجت و آوا علیزاده)بی نهایت تشکر و قدر دانی مینماید .

    در بین شهرستانهای خوزستان در قسمت آقایان شهرستان آبادان،خرمشهر،رامهرمز،ایذه و دزفول از رشد بسیار قابل قبولی برخوردار بودند و امیدوار هستیم بقیه شهرستانها نیز در سال ۹۲ با تلاش مضاعف در جهت رشد و بالندگی شهرستان خود کوشا باشند .

    از آقای سید منصور علوی بابت سایت جامع وفراگیر خود که با زحمت بسیار در تداوم آن تلاش مثال زدنی دارند تشکر و قدردانی میکنیم که انصافاً محلی برای کسب اطلاعات و …. شده است همچنین از ایشان برای زحمت مربیگری بازیکن ملی پوش سیده زهرا علوی تشکر ویزه می نماییم  .

    در پایان جا دارد از حمایتهای بی دریغ مدیر کل محبوب خود جناب آقای مهندس حمید گرشاسبی صمیمانه تشکر و قدردانی نمود که در این چند سال از هیچ گونه تلاش در جهت حمایت از هیأت تنیس روی میز خوزستان دریغ نورزیدند.

    ضمناً از اعضای محترم هیأت استان ، نواب رئیس هیأت شهرستانها ، کمیته محترم فنی و کمیته های مختلف هیأت استان تشکر ویژه و خالصانه داریم انشاالله در سال جدید خداوند به همگی بزرگواران سلامتی و طول عمر با عزت عنایت کند .

    همچنین از فدراسیون تنیس روی میز تشکر و قدردانی می گردد.

    (هیئت تنیس روی میز خوزستان)

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "تجلیل هیئت تنیس روی میز خوزستان از نخبگان استان در سال ۹۱"
    1. لطف الله عربی گفت:

      باسلام
      بازده وکارنامه تنیس روی میز ماهشهر هم بهتر ازاین نمیشود صرف سرمایه های کلان شرکت نفت در این رشته که هیچ دستاوردی نداشته است نشان از مدیریت
      ناصحیح وعدم شایسته سالاری دانست اگه هم تک ستاره ای در ماهشهر درخشید
      دستاورد اقای علوی بوده است وبس . این طبلهای توخالی درماهشهر که فقط
      قیافه قهرمانی میگیرند وعملا جز اتلاف سرمایه های مادی ومعنوی ونیروی انسانی
      هنری دیگر ندارند بایستی یک خانه تکانی درماهشهر بشود به امید ان روز


    تازه ترین اخبار