امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۰۶:۴۶  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38397
    ارسال خبر چاپ خبر
  • فینالیستهای مسابقات تیمی جهانی (کلاسیک) مشخص شدند. به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در ادامه رقابتهای جهانی کلاسیک که در بخش تیمی در گوانگجو چین برگزار می شود با شناخت  فینالیستها ادامه یافت. در  بخش  مردان ابتدا تیمهای چین  وژاپن به مصاف هم رفتند که در نتیجه این تیم چین بود که با نتیجه…

    فینالیستهای مسابقات تیمی جهانی (کلاسیک) مشخص شدند.

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور ،در ادامه رقابتهای جهانی کلاسیک که در بخش تیمی در گوانگجو چین برگزار می شود با شناخت  فینالیستها ادامه یافت.

    در  بخش  مردان ابتدا تیمهای چین  وژاپن به مصاف هم رفتند که در نتیجه این تیم چین بود که با نتیجه ۳بر۱ به برتری دست یافت. در این دیدار ابتدا ژان ژیک  از چین برابر کوکی از زاپن قرار گرفت که با نتیجه آسان ۳برصفر به برتری دست یافت. در بازی دوم ژوژین چینی برابر میزوتانی ژاپنی قرار گرفت وبا نتیجه نزدیک ۳بر۲ پیروز شد.در بازی سوم که بصورت دونفره برگزار می شد زوج چینی با ترکیب وانگ هائو و ژان ژیک به مصاف زوج ژاپنی با ترکیب ماتسو دایرا ونیوا کوکی رفت که این بازی با نتیجه ۳بر۲ بسود زوج زاپنی به پایان رسید .بازی چهارم که در حقیقت آخرین بازی این دیدار محسوب می شد بین ژوژین چینی و ماتسودایرا برگزار شد که در نهایت این بازیکن قدرتمند چین بود که با نتیجه ۳بر۱ به پیروزی رسید تا در مجموع تیم ملی چین به فینال راه یابد.

    ریز نتایج این دیدار در زیرآمده است:

    1

    در دیگر بازی، تیم ملی چین تایپه و مصر به مصاف هم رفتند که در نتیجه این تیم قدرتمند چین تایپه بود که با نتیجه آسان ۳برصفر به برتری رسید.در این دیدار تیم تایپه هر سه بازی را با نتیجه ۳برصفر و بدون واگذاری هیچ گیمی بسود خود به پایان رساند وبعنوان دیگر تیم فینالیست با تیم قدرتمند چین روبرو گردید.

    ریز نتایج این دیدار در زیرآمده است:

    Untitled

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "مسابقات تیمی جهانی(کلاسیک)/فینالیست ها مشخص شدند (قسمت سوم)"
    تازه ترین اخبار