امروز: پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۹:۳۷:۴۹  آخرین بروزرسانی : آذر ۲۵ام, ۱۳۹۰
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۰ | کد خبر : 3849
    ارسال خبر چاپ خبر
  • به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛قربانعلی پاشا ظهر یکشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری این مسابقات افزود: عراق، ترکمنستان، هند، قزاقستان و افغانستان تاکنون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند. وی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان و ۳ تیم از استان گلستان در این مسابقات حضور خواهند داشت. رضا غلامی معاون…

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور؛قربانعلی پاشا ظهر یکشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری این مسابقات افزود: عراق، ترکمنستان، هند، قزاقستان و افغانستان تاکنون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده اند.
    وی اظهار داشت: تیم ملی کشورمان و ۳ تیم از استان گلستان در این مسابقات حضور خواهند داشت.
    رضا غلامی معاون برنامه ریزی استاندار گلستان در این جلسه از ورزش به عنوان یکی از مهمترین مقوله های مهم نام برد که امروزه در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … تاثیرگذار بوده است.
    معاون برنامه ریزی استانداری گلستان و رئیس ستاد برگزاری اظهار داشت: ورزش یکی از مهمترین ابزاری است که می توانیم با آن کشور، استان و فرهنگمان را به جهانیان بشناسانیم.
    وی در ادامه بیان داشت: ورزشکاران و قهرمانان ما در عرصه های جهانی می توانند با رعایت اخلاق و شئونات اسلامی بهترین سفیران کشورمان باشند برای ترویج دین و آئیین اسلام .
    غلامی تاکید کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این قبیل مسابقات با کیفیت و باشکوه برگزار شود و در آن برنامه های فرهنگی خاصی را پیش بینی کنیم.
    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "پنج کشور در مسابقات بین المللی تنیس روی میز بانوان شرکت می کنند"
    تازه ترین اخبار