امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۵:۱۵:۲۷  آخرین بروزرسانی : اسفند ۱۱ام, ۱۳۹۳
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ | کد خبر : 38630
    ارسال خبر چاپ خبر
  • در قسمت اول این مطلب بسیار مهم برخی از خصوصیات و همچنین باید ها و نبایدهای رئیس فدراسیون بعدی را برشمردیم.در این بخش نیز قصد داریم تا در ادامه مطلب قبل برخی موارد و موضوعات دیگر رامورد بررسی وواکاوی قرار دهیم. مطمئنا رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون تنیس روی میز کشور باید با یک راهکار…

    در قسمت اول این مطلب بسیار مهم برخی از خصوصیات و همچنین باید ها و نبایدهای رئیس فدراسیون بعدی را برشمردیم.در این بخش نیز قصد داریم تا در ادامه مطلب قبل برخی موارد و موضوعات دیگر رامورد بررسی وواکاوی قرار دهیم.

    مطمئنا رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون تنیس روی میز کشور باید با یک راهکار جدید و در عین حال حساب شده یک سری از افراد را که بدلایل مختلف از قبیل کهولت سن و چند درآمدی از این رشته و…که بصورت ثابت و بدون تحرک و در نهایت بدون کمترین ابتکار عملی پایه های خود را در کارهای اجرایی واصلی این رشته مستحکم کرده.. به فکر جایگزینهای جدیدی از نسل بعدی و نیروهای جوان و پرپتانسیل برای کارهای اجرایی و مسئولیت های مهم و اجرایی این رشته و فدراسیون تنیس روی میز آینده باشد.

    اعتماد و جایگزین سازی آرام نیروی جوان و پرپتانسیل یکی از بهترین راهکارها در این باره می باشد که در این باره میتوان به بازیکنان سابق و حتی فعلی تنیس روی میز کشور نیز اشاره نمود.

    متاسفانه باید عنوان نماییم که برخی دوره ها و آموزشها وحتی دریافت مدارک و مدارج مختص برخی افراد خاص بوده و همین امر باعث انحصار طلبی وایجاد باندها ودسته های سنتی شده است .لذا به نظر می رسد که رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون تنیس روی میز می بایست بدون کمترین اغماضی به محض ورود به فدراسیون اینگونه انحصار طلبی ها را ختم به خیر گرداند.

    یکی از مورادی که این روزها رشته تنیس روی میز دچار آن شده تعدد وافزایش روز به روز مربیان در سطح این رشته می باشد که شاید آمار مربیان مدرک دار چیزی نزدیک به تعداد بازیکنان این رشته رسیده باشد!رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون تنیس روی میز می بایست در یک تقسیم بندی کارشناسانه مربیان را به فعال و نیمه فعال و غیر فعال تقسیم بندی نماید وبا ایجاد رقابت در بین مربیان، یک انقلاب عظیم بازیکن سازی در تنیس روی میز کشور ایجاد نماید.

    متاسفانه در بحث مدارک مربیان نیز حرف و حدیثهای فراوانی وجود دارد که بهتر است رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون طی یک برنامه اصولی مبادرت به بازنگری در تمام مدارک و مدارج مربیان کشور بنماید تا پایانی باشد بر شبهات و شایعات بوجود آمده در این حوزه.

    یکی از مواردی که رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون تنیس روی میز می بایست مد نظر خود قرار دهد پاکسازی فدراسیون از افرادی است که فقط نام بلندی پیدا کرده اما عملا ودر دوران عمر ورزشی خود  هیچ سودی برای این رشته مظلوم نداشته اند.

    با توجه به آنچه بر سر این رشته آمده از رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون نمیتوان انتظار معجزه داشت زیرا تقریبا و بدون اغراق تمام زیر بناهای این رشته از بین رفته ویا در حال از بین رفتن است.لذا رئیس یا سرپرست بعدی باید با جسارت ودر عین حال آگاهی کامل از پذیرش مسئولیت خطیر فدراسیون تنیس روی میز پی بسیاری از مشکلات را به خود مالیده باشد!

    یکی از کارهای مهمی که رئیس یا سرپرست بعدی باید انجام دهد این است که  ریشه پدر و بازیکن سالاری را در این رشته بخشکاند تا تنیس روی میز کشور از این بیماری مزمن خلاصی یابد.

    جا دارد تا به رئیس یا سرپرست بعدی فدراسیون پیشنهاد دهیم که به فکرانقلابی زیربنایی و ماندگاردر تنیس روی میز کشور باشد .ایجاد وتاسیس دانشکده تخصصی تنیس روی میز یک کار زیر بنایی وماندگار ودقیقا در راستای اهداف کلان و استراتژیک جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به خودکفایی وخارج کردن انحصار تکنولوژی وسایل و لوازم گرانقیمت تنیس روی میز از دست خارجی ها می باشد.

    همانگونه که افکار عمومی رشته تنیس روی میز بخوبی اطلاع دارند لوازم و وسایل تنیس روی میز بشدت افزایش یافته و متاسفانه انحصار آن در دستان خارجی ها می باشد.در این ارتباط باید اذعان نماییم که کشور ما هیچ سررشته وزمینه ای برای ساخت یا یادگیری تکنولوژی حتی یک توپ تنیس روی میز را ندارد و مطمئنا این برای ایران وایرانی اصلا خبر خوب وخوشایندی محسوب نمی شود .

    ایجاد دانشکده اختصاصی تنیس روی میز در کشور میتواند با تعامل دائمی با دیگر دانشگاهها ی فنی و معتبر بدنبال راهکاری برای یادگیری و درنهایت بومی سازی رویه راکت وچوب و توپ ودیگر وسایل از نوع ایرانی این رشته باشد.ایرانیان ثابت کرده اند که از هوشمندی فراوانی برخوردار هستند وخوشبختانه در جامعه تنیس روی میز کشور افراد باسواد و کاردان وعلمی فراوانی وجود دارد که میتوانند زمینه را برای یک انقلاب ماندگار برای تنیس روی میز کشور فراهم نمایند.

    علاوه براین یکی از اصلی ترین دغدغه های ملی پوشان کشور بحث ادامه تحصیل با شرایط اردویی و اعزامهای برون مرزی ومسابقات داخلی می باشدکه مطمئنا با ایجاد این دانشکده اختصاصی یکی از اصلی ترین دغدغه های ملی پوشان و حتی سایر علاقمندان به این رشته مرتفع خواهد شد.

    ادامه دارد…..

    مدیر سایت:سیدمنصور علوی

    خبرهای مرتبط:رئیس بعدی فدراسیون پینگ پنگ چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟(۱)

     

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس بعدی فدراسیون پینگ پنگ چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟(۲)"
    تازه ترین اخبار