امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۲۶:۱۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۸ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : یکشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38729
    ارسال خبر چاپ خبر
  •     سرمربی تیم تنیس روی میز دی گفت: برای قبول هدایت تیم ملی فردا با رئیس فدراسیون در مورد مسائل مختلف جلسه دارم.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به کجا رسید،…

     

     

    سرمربی تیم تنیس روی میز دی گفت: برای قبول هدایت تیم ملی فردا با رئیس فدراسیون در مورد مسائل مختلف جلسه دارم.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ابراهیم علیدخت در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه حضورش به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز به کجا رسید، اظهار داشت: صحبت‌هایی را با زارع‌پور انجام داده‌ام و قرار است فردا صحبت‌های نهایی را با یکدیگر انجام دهیم و شرایط را بررسی کنیم. من یک سری شرایط دارم و آنها هم برای خودشان و باید دید در نشست فردا به چه نتیجه‌ای خواهیم رسید.

     

    وی گفت: مهم تعریف مسئولیت‌ها و برنامه ریزی برای آینده است. باید مسئولیت هر کس مشخص باشد و اگر بتوانیم با برنامه پیش برویم موفق خواهیم شد.

     

    سرمربی تنیس روی میز در مورد اعزامش با نوشاد و نیما عالمیان به مسابقات کاپ آسیا گفت: با توجه به اینکه نوشاد و نیما در تیم دی شاگردم بودند، به همین دلیل مسئولان فدراسیون از من خواستند که هدایت آنها را هم در این رقابت‌ها برعهده بگیرم. مسابقات مهمی است، اما برای ما صرف حضور مهم است که سهمیه خود را از دست ندهیم. البته نوشاد در دوره گذشته خوب کار کرده بود و امیدواریم این دوره هم همین اتفاق بیفتد. نیما هم می‌تواند خودش را در این دیدارها محک بزند.

     

    به گزارش فارس، ندا شهسواری، بانوی المپیکی ایران هم که قرار بود در این رقابت‌ها شرکت کند، به دلیل مخالفت شورای برون مرزی اعزام نخواهد شد.

     

    بیست و ششمین دوره مسابقات کاپ آسیا از ۲۳ تا ۲۵ فروردین ماه در هنگ‌کنگ برگزار می‌شود.

    توضیح مدیر سایت:

    چناتچه این اتفاق رخ دهد پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور اولین منبعی بوده که این اخبار را برای اولین بار درسال گذشته رسانه ای و اطلاع رسانی کرد.

    در ارتباط با بحث سرمربیگری مدیر سایت  اعتقاد دارد که با توجه به جو سنگین و تقریبا امنیتی درداخل فدراسیون که سیستم زیرآب زنی  برای یکدیگر بشدت رواج یافته بعید به نظر می رسد که محمد زارع پور رئیس فدراسیون کسی را بعنوان سرمربی انتخاب نماید.

    نادر شاملو،فاطمه رجبی و این بار به احتمال فروان احمد جعفری پور مربیانی هستند که با توجه به همکاری با فدراسیون فعلی دچار مشکلات تکراری فعلی شده یا می شوند.

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت:برای نهایی شدن سرمربیگری‌ام در تیم ملی فردا با زارع‌پور جلسه دارم+توضیح مدیر سایت"
    تازه ترین اخبار