امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۷:۲۷  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38802
    ارسال خبر چاپ خبر
  • دو تنیسور خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان به مصاف حریفان خود می‌روند.     به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهارکرد: سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی از استان در دو مرحله مسابقات انتخابی تیم‌ملی که هفتم و هشتم و…

    دو تنیسور خوزستانی در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی جوانان به مصاف حریفان خود می‌روند.

     

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از باشگاه خبرنگاران خوزستان، عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان اظهارکرد: سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی از استان در دو مرحله مسابقات انتخابی تیم‌ملی که هفتم و هشتم و دهم و یازدهم اردیبهشت‌ماه در اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت می‌کنند.

     

     

     

    وی ادامه‌داد: تنیسورهایی که بتوانند درمجموع این دو انتخابی بالاترین امتیازات را به دست آورند، می‌توانند به عضویت تیم‌ملی جوانان درآیند که من امید دارم هر دو تنیسور خوزستانی عضو تیم‌ملی شوند.

     

     

     

    دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان با بیان این‌که هر دو بازیکن استان در وضعیت خوبی به سر می‌برند، گفت: حریفان اصلی ما استان‌های تهران و اصفهان هستند که امید دارم نمایندگان خوزستان این استان‌ها را پشت سر بگذارند.

     

     

     

    وی عنوان‌کرد: امیری‌نیا و باشت‌باوی سابقه حضور در تیم‌ملی را دارند و در مسابقات بین‌المللی نیز شرکت کرده‌اند.

     

    امیری‌نیا قهرمان نوجوانان و جوانان کشور و باشت‌باوی نیز قهرمان نوجوانان کشور است. همچنین هر دو تنیسور سابقه قهرمانی در مسابقات بین‌المللی را دارند.

     

     

     

    بخشنده یادآورشد: تیم‌ملی خود را برای رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریورماه در قطر برگزار می‌شود، آماده می‌کند. البته تیم‌ملی مسابقات بین‌المللی را نیز پیش‌رو دارد ولی بیشتر تمرکز، روی مسابقات آسیایی است.

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بخشنده:حضور دو تنیسور خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی جوانان"
    1. محمد پیشیار گفت:

      با سلام و آرزوی موفقیت برای هر دو عزیز
      ان شاءالله که امسال این اژدهای خفته بیدار خواهد شد و دوباره قهرمانی رو کسب خواهد کرد.


    تازه ترین اخبار