امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۱:۵۸:۲۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38835
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   در گفتگو با رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان مهدیشهر :نداشتن مکانی ثابت تنها مشکل هیئت پینگ پنگ  رئیس هیئت پینگ پنگ مهدیشهر با توجه به وجود امکانات و استعداد جوانان تنها مشکل پینگ پنگ در مهدیشهر را نداشتن مکانی ثابت دانست   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار نیزوا ،…

     

    در گفتگو با رئیس هیئت پینگ پنگ شهرستان مهدیشهر :نداشتن مکانی ثابت تنها مشکل هیئت پینگ پنگ

     رئیس هیئت پینگ پنگ مهدیشهر با توجه به وجود امکانات و استعداد جوانان تنها مشکل پینگ پنگ در مهدیشهر را نداشتن مکانی ثابت دانست

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل ازخبرنگار نیزوا ، احمد نورانی رئیس هیئت پینگ پنگ مهدیشهر سال تاسیس این رشته ورزشی در شهرستان را سال ۱۳۸۷ اعلام کرد که مدیریت آن از همان ابتدا بر عهده وی بوده است .

     

    نورانی با خانه به دوش خواندن هیت پینگ پنگ شهرستان بیان کرد تنها مشکل پینگ پنگ مهدیشهر نبودن فضای ثابت برای استقرار هیئت است .

     

    احمد نورانی بیان داشت در صورت فراهم نشدن مکانی ثابت هم نیروهای ثبت نام شده را از دست میدهیم و هم باعث استحلاک وسایل در جا به جایی ها میشود .

     

    وی پینگ پنگ را ورزشی مدیریتی خواند و گفت رشته ورزشی پینگ پنگ به عنوان ورزشی مفرح ، شاداب کننده و به دور از حواشی است که مورد استقبال جوانان شهرستان قرار میگیرد .

     

    رئیس هیئت پینگ پنگ مهدیشهر باز هم از نداشتن مکانی ثابت شکایت کرد و گفت در صورت داشتن مکان ثابت قابلیت ثبت نام ۱۵۰ نفر در تمام سنین نونهالان ، نوجوان ، جوانان و بزرگسالان را داریم .

     

    وی از پیگیری های هئیت برای فراهم کردن زمین برای ساخت باشگاهی مخصوص ورزش پینگ پنگ در شهرستان مهدیشهر با نامه هایی به شهرداری ، شورای شهر و سازمان زمین شهری خبر داد .

     

     

     

    نورانی در پایان با وجود استعداد جوانان شهرستان در این رشته ورزشی آینده پینگ پنگ مهدیشهر را درخشان تصور کرد

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "رئیس هیئت پینگ پنگ مهدیشهر :نداشتن مکانی ثابت تنها مشکل هیئت پینگ پنگ"
    تازه ترین اخبار