امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۴:۳۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۱۹ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : دوشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38842
    ارسال خبر چاپ خبر
  • وضعیت عالمیان برای فصل بعد رقابت های لیگ مشخص نیست    مربی تیم اعزامی کشورمان به رقابت های پینگ پنگ جام آسیا گفت: شرکت در رقابت های جام آسیا، یک افتخار است چرا که بهترین های آسیا و جهان در آن به میدان می روند.   به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈابراهیم علیدختˈ که…

    وضعیت عالمیان برای فصل بعد رقابت های لیگ مشخص نیست

     

     مربی تیم اعزامی کشورمان به رقابت های پینگ پنگ جام آسیا گفت: شرکت در رقابت های جام آسیا، یک افتخار است چرا که بهترین های آسیا و جهان در آن به میدان می روند.

     

    به گزارش پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور،ˈابراهیم علیدختˈ که به همراه نوشاد و نیما عالمیان، روز چهارشنبه هفته جاری عازم هنگ کنگ می شود، در گفت و گو با ایرنا اضافه کرد: در دوره پیش این مسابقه ها، نوشاد عالمیان تنها نماینده ایران بود که بازی های خوبی نیز انجام داد و در نهایت عنوان ششمی را از آن خود کرد.

     

    وی، کسب عنوان در این مسابقه ها را بسیار دشوار خواند و افزود: با توجه به شرکت بهترین های جهان در این رقابت ها،

     

    معتقدم اگر در این رقابت ها، بازی های خوبی انجام دهیم، نتیجه لازم را گرفته ایم، از این رو هدف اصلی ما در این مسابقه ها،

     

    ارایه بازی های خوب و فنی است.

     

    علیدخت در عین حال، سطح فنی مسابقه های امسال را بسیار بالاتر از دوره پیشین خواند و افزود: در مسابقه های امسال اکثر بازیکنان شرکت کننده دارای رتبه های زیر ۵۰ هستند و بر همین اساس، رقابت های این دوره بسیار سنگین تر از دوره قبل است.

     

    به گفته وی، اگر با قرعه مناسب روبه رو شویم، احتمال تکرار رتبه ششمی دور از دسترس نیست البته هنوز در محیط قرار نگرفته و این پیش بینی فقط براساس رتبه پینگ پنگ بازان شرکت کننده است.

     

    وی در خصوص میزان آمادگی نوشاد و نیما عالمیان نیز گفت: خوشبختانه شرایط نوشاد و نیما خوب است و به تازگی از اردوی بابلسر به تهران بازگشته ایم و از امروز تا زمان اعزام به هنگ کنگ، اردوی دیگری برای آنان طراحی کرده ایم.

     

    به گفته وی، نیما عالمیان آسیب دیدگی جزیی دارد که به گفته پزشکان تا زمان اعزام این آسیب دیدگی نیز برطرف می شود و با آمادگی کامل به این رقابت ها خواهیم رفت.

     

    علیدخت که در تیم باشگاه ˈدیˈ مربی براداران عالمیان بود و با آنان عنوان نخست رقابت های لیگ برتر پینگ پنگ را از آن خود کرد، در باره ادامه همکاری اش با این بازیکنان در فصل بعد رقابت های لیگ برتر نیز گفت: باشگاه ماهان اصفهان نیز می خواهد در فصل بعد از این بازیکنان استفاده کند اما باید همچنان منتظر ماند تا سازمان لیگ شرایط انتخاب بازیکنان را اعلام کند و دید می توانیم با آنان ادامه همکاری دهیم یا خیر.

     

    وی در عین حال گفت: نوشاد و نیما علاقه مندند در تیم باشگاه دی بمانند اما هنوز چیزی قطعی نیست.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "علیدخت: شرکت در رقابت های جام آسیا یک افتخار است"
    تازه ترین اخبار