امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۲۰:۵۲  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۰ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38924
    ارسال خبر چاپ خبر
  • بالاخره فاطمه پوستین دوز از فدراسیون تنیس روی میز رفت! به گزارش پایگاه تخصصی ینگ پنگ کشور ،فاطمه پوستین دوز که بعنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز مسئولیت داشت از این فدراسیون بصورت قطعی رفته است. در طی تصدی پوستین دوز بر این مستند تاکنون چندین بار ازفدراسیون تنیس روی میز رفته بوداما…

    بالاخره فاطمه پوستین دوز از فدراسیون تنیس روی میز رفت!

    به گزارش پایگاه تخصصی ینگ پنگ کشور ،فاطمه پوستین دوز که بعنوان نائب رئیس بانوان فدراسیون تنیس روی میز مسئولیت داشت از این فدراسیون بصورت قطعی رفته است.

    در طی تصدی پوستین دوز بر این مستند تاکنون چندین بار ازفدراسیون تنیس روی میز رفته بوداما بعد از چند روز دوباره به فدراسیون بازگشته بود.

    طبق آخرین اخبار موثق از فدراسیون تنیس روی میز گویا این بار خانم پوستین دوز بصورت قطعی از فدراسیون تنیس روی میز جدا شده و دیگر قصد بازگشت ندارد.

    گفتنی است که افشین نوروزی طی مصاحبه ای که با یکی از روزنامه های کشورمان انجام داده بود با بداخلاقی مورد هجوم ودر نهایت محرومیت قرار گرفت  ودلیل این محرومیت تیتر این مصاحبه بود که البته توسط خبرنگار آن روزنامه انتخاب شده بود.تیتر این مصاحبه که فوری بعنوان جنجال سال ۹۱ در تنیس روی میز کشور و حتی ورزش کشور منجر شد این بود که:

    فدراسیون تنیس روی میز یا محله برو بیا!

    رفته رفته وباتوجه به آنچه در فدراسیون فعلی می گذرد این تیتر از هر زمانی به واقعیت نزدیک تر شده است .

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "برای چندمین بار پوستین دوز از فدراسیون تنیس روی میز رفت!"
    تازه ترین اخبار