امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۰۴:۱۷:۱۹  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : سه شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 38936
    ارسال خبر چاپ خبر
  • ای کاش مصوبه شورای برون مرزی در زمان اعزام شهسواری به المپیک مد نظر قرار می گرفت متاسفانه ندا شهسواری از مسابقات کاپ آسیا جا ماند و در پی آن رئیس و دبیر حال حاضر فدراسیون طی مصاحبه هایی در خبرگزاری های ایسنا و پانا این عدم اعزام را در کمال تعجب ، یکی بی…

    ای کاش مصوبه شورای برون مرزی در زمان اعزام شهسواری به المپیک مد نظر قرار می گرفت

    متاسفانه ندا شهسواری از مسابقات کاپ آسیا جا ماند و در پی آن رئیس و دبیر حال حاضر فدراسیون طی مصاحبه هایی در خبرگزاری های ایسنا و پانا این عدم اعزام را در کمال تعجب ، یکی بی معنی دانستن اقدام شورای برون مرزی و دیگری دستورالعمل و مقررات آن شورا و بی پولی فدراسیون اعلام نموده اند .

    به همین راحتی …….

    در حالیکه دبیر فدراسیون وظیفه مطالعه دستورالعمل ها و مقررات را بدوش کشیده و از قبل می بایست طبق زمان بندی ثبت نام در سایت کنفدراسیون اقدامات لازم را به انجام می رسانده ، رئیس فدراسیون هم بدون هیچ نظارتی بر این امور حساس موظف به تامین منابع مالی برای اعزام مربی در کنار ورزشکاران دختر بوده است .

    وقتی فدراسیونی توانایی اعزام ورزشکار المپیکی و برتر خود را ندارد ، دیگر باید چه گفت ؟

    آقایان در پیام نوروزی محصولات و بازیکنان ساخته شده سال های گذشته را به نام عملکرد خود به گوش فلک هم می رسانند ولی از اعزام برترین دختر پینگ پنگ باز ایران از نظر رعایت مقررات و تامین منابع عاجزند .

    البته ایکاش این دستورالعمل شورای برون مرزی در زمان اعزام ورزشکاران به المپیک هم مد نظر قرار می گرفت تا فدراسیون ناچار می شد حق و حقوق مربیان زن ایرانی را نیز رعایت نماید.

    وقتی بارها اعلام کرده ایم که در مناصب حساس دبیری و نایب رئیسی فدراسیون حضور متخصصان آن رشته از ضروریات است همین روزها و همین از دست رفتن پتانسیل ها را پیش پینی می کردیم .

    متاسفانه خبرگزاری ها و رسانه های کشوری نیز فقط با درج این اتفاق آن هم به نقل از افراد مقصر به سادگی از این مهم گذشته اند.

    مجمع فدراسیون ، بازرس ، هیات رئیسه و مدیران نظارتی وزارت ورزش بر فدراسیون ها هم که مدت هاست در خواب ناز بسر می برند . خدا آخر عاقبت تنیس روی میز را به خیر گرداند . انشاالله

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "بازهم ناهماهنگی و بی برنامگی در ارکان فدراسیون / در پی عدم اعزام ورزشکار المپیکی به قهرمانی آسیا"
    تازه ترین اخبار