امروز: جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۱:۱۸  آخرین بروزرسانی : فروردین ۲۱ام, ۱۳۹۲
سرخط خبری :
تبلیغات
  • تاریخ انتشار خبر : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ | کد خبر : 39000
    ارسال خبر چاپ خبر
  •   رئیس فدراسیون با بیان اینکه سال ۹۲ سال پرکاری برای تنیس روی میز خواهد بود حضور مستمر در رقابتهای مهم برون مرزی و توجه به رده های سنی پایه را از اولویتهای این فدراسیون عنوان کرد.   به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، محمد زارع پور اشکذری…

     

    رئیس فدراسیون با بیان اینکه سال ۹۲ سال پرکاری برای تنیس روی میز خواهد بود حضور مستمر در رقابتهای مهم برون مرزی و توجه به رده های سنی پایه را از اولویتهای این فدراسیون عنوان کرد.

     

    به گزارش  پایگاه تخصصی پینگ پنگ کشور به نقل از خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا)، محمد زارع پور اشکذری از اعزام برادران عالمیان به مسابقه های کاپ اسیا در کشور هنگ کنگ خبر داد و افزود: به منظور حضور موفق در این رقابتها، این دو ملی پوش از ۵ فروردین ماه به اردوی تیم ملی فراخوانده شده و تا ۲۳ فروردین تمرینات خود را ادامه خواهند داد. تمامی تلاش خود را به کار بسته ایم تا با ایجاد شرایط مطلوب، این دو نماینده کشورمان در هنگ کنگ به نتایج بسیارخوبی دست یابند.

    رئیس فدراسیون تنیس روی میز با بیان اینکه برنامه های توسعه ای فدراسیون در ۲ بخش زنان و مردان به طور جدی پیگیری می شود، از تشکیل اردوی تیم ملی بانوان و آقایان ایران از ۹ اردیبهشت ماه در مجارستان خبرداد و تصریح کرد: این اردو به منظور آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی جهان که در پاریس فرانسه برگزار می شود تشکیل خواهد شد.

    زارع پور درادامه به مسابقات آسیایی تنیس روی میز در سال ۹۲ برای رده های سنی نوجوانان و بزرگسالان اشاره کرد و افزود: تاریخ برپایی و چگونگی تشکیل اردوها توسط کادر فنی متعاقبا اعلام می شود.

    وی همچنین در خصوص طرح امیدهای جهان اظهار داشت: این طرح همانند سال گذشته پیگیری می شود و ۲ نوجوان کشورمان در رقابتهای انتخابی حضور خواهند یافت و ما بسیار امیدوار هستیم ۲ ورزشکار دختر و پسر کشورمان بتوانند جواز حضور در کمپ اشلاگر را بدست بیاورند.

    زارع پور تصریح کرد: با توجه به محدودیتهای مالی که با آن مواجه هستیم با چند سازمان اقتصادی رایزنی و تفاهم نامه هایی را به امضاء رساندیم و انشاءالله بتوانیم در سال ۹۲ در این بخش نیز با ترغیب سرمایه گذاران به نتایج خوبی برسیم.

     

     

    برای اشتراک این مطلب در فیس بوک کلیک کنید
    برچسب ها :
    نظرات کاربران در "زارع پور: تمام تلاشمان برای کسب نتیجه در کاپ آسیا به کار بسته ایم"
    تازه ترین اخبار